Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس کمیته اقتصادی تولید، توزیع و تامین ستاد بحران کرونا در خراسان شمالی گفت: هنوز برخی از مراکز فروش استان نسبت به خرید ماسک های بی کیفیت اقدام می کنند.

محمدرضا موفق در جلسه ستاد استانی کرونا که ۱۹ اسفندماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: برخی از داروخانه ها ماسک های بی کیفیت را با قیمت ۴۰۰ تا ۴۵۰ تومان از خارج استان وارد می کنند و به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این در حالی است که دو واحد تولیدی ماسک در این استان موفق به دریافت لیبل آی مک را گرفته اند که نشان از استاندارد و کیفیت بالای این ماسک ها را دارد بطوریکه این تولیدات قابلیت صادرات به خارج از کشور را نیز داراست.

موفق افزود: با این وجود تولیدکنندگان داخلی برای اینکه ماسک های آن ها به فروش برسد قیمت های تولیدات خود را کاهش داده و به ۶۰۰ تومان رسانده اند.

کلاته رئیس کمیته توزیع اقلام بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا در خراسان شمالی نیز بر برخورد جدی با فروشندگان ماسک بی کیفیت در استان تاکید کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه امر برخورد با این فروشندگان که باید توسط دستگاه های ذی ربط صورت گیرد، بین آن ها پاس کاری می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي همه باهم علیه کرونا ماسك خراسان شمالی بی کیفیت ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه به خبرگزاری صدا و سیما افزود: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی در خراسان شمالی بیش از سه هزار مادر را شامل می‌شود.
وی گفت: مادران مشمول این طرح می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه‌جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.
به گفته اسلام خواه این اعتبار در حساب سرپرست خانوار‌های مشمول طرح تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن