Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  ابوذر عطاپور وزیری فرماندار شهرستان جیرفت گفت: مدت زمان بخشودگی سود و جرایم تسهیلات بانکی سه ماه است و بر پرداخت هر چه سریع‌تر اصل تسهیلات توسط کشاورزان تاکید کرد.

او افزود: این تصمیم را نتیجه پیگیری و حمایت‌های دولت است و کشاورزان هر چه سریعتر به شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاپور وزیری تصریح کرد: طبق بند خ ماده ۳۳قانون برنامه ششم توسعه مقرر شد تا شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان نسبت به دریافت اصل تسهیلات کشاورزی و بخشودگی جرایم وسود تسهیلات اقدام کنند.

فرماندار جیرفت افزود: این قانون شامل سررسید تسهیلاتی که از تاریخ یکم مهرماه سال ۱۳۹۶ تا پایان سال۱۳۹۹ بوده، می‌شود.

او  گفت: همچنین در این قانون شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان می‌توانند تقسیط اصل تسهیلات را به مدت سه سال اقدام کنند.

عطاپور به بخشودگی مشروح در بند خ ماده ۳۳ اشاره کرد و از پیگیری برای تشویق کشاورزانی که در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ نسبت به تعیین تکلیف و تمدید تسهیلات سر رسید شده خود اقدام کرده اند، خبر داد.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: جهت تشویق این کشاورزان خوش حساب از طریق معاونت اقتصادی استانداری کرمان پیگیر مشمول بخشودگی قرار گرفتن تسهیلات بانکی  این دسته از کشاورزان هستیم.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کشاورزان جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان خریداری شده است. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌ از 10 هزار 126 تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت 10 درصد از گندمزارهای سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از 150 دستگاه کمباین بومی و مهاجر و 600 دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و  16 مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش‌بینی و آماده خدمت‌رسانی هستند.

سیدحسینی اظهار داشت: در سال زراعی گذشته 32 هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان 70 هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان