Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:04:56 GMT

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان نیازمند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۵۹۵۳

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی خسروانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری این حرکت انسانی و معنوی اظهار کرد: این حرکت نوع‌دوستانه توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر شیراز میان نیازمندانی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در ابتدای فعالیت‌های خود میدان‌دار ارزش‌ها و جلوه‌های حضور و ظهور اخلاق اسلامی است، افزود: حضور بسیج در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و تربیتی دشمنان اسلام را  به‌ زانو درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی خاطرنشان کرد: مشارکت بسیج و خیران در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، اهدای خون، کمک به بیماران کرونایی، سیل و دیگر فعالیت‌های جهادی نشان از حضور این نهاد مردمی در  تمامی عرصه‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز گفت: به مناسبت سال نو، توسط بسیج دانش‌آموزی «شهید فهمیده» و «محدثه» یک هزار دست البسه به دانش آموزان اهدا خواهد شد و از آغاز سال جاری تاکنون اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، راه‌اندازی ۱۰ کارگاه اشتغال‌زایی و نیز تهیه یک هزار دست لباس از سوی بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده به مناسبت سال نو از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی است.

انتهای پیام/ ن
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان شیراز اسلام فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه