Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس آخرین شب از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت قاریان راه‌یافته به مرحله نهایی رقابت‌ها پی‌گیری می‌شود.

در رقابت‌های شب آخر تلاوت نمایندگان کشور‌های ایران، اندونزی، مصر، افغانستان، لبنان، عراق و سوریه مورد بررسی داوران قرار می‌گیرد که اسامی آنها به شرح زیراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمنان احمد فوزی از اندونزی
محمد علی قاسم از لبنان
حسین علی حسین از عراق
عبدالرحمن فرج از مصر
سید حمیدرضا مقدسی از ایران
احمد صافی ابو عمر از سوریه
کبیر قلندر‌زاده از افغانستان

این دوره از رقابت‌ها از ۱۶ اسفند‌ماه بدون حضور مردن در تالار اندیشه حوزه هنری در حال برگزاری است و امشب به پایان می‌رسد. همچنین آیین اختتامیه مسابقات فردا شب در همین محل و با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم مصر مسابقات بین المللی قرآن تلاوت حمیدرضا مقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان