Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، اکثر متقاضیان دریافت روادید ایالات متحده که به دلیل اعمال تحریم مسافرتی رئیس جمهوری سابق این کشور بر ۱۳ کشور عمدتا مسلمان و آفریقایی از این امتیاز محروم شده بودند، می توانند تقاضای جدیدی در این زمینه ارائه دهند.

به گزارش برنا، به نقل از رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در اولین روز به قدرت رسیدن، تحریم اعمال شده بر کشورهای مسلمان از سوی دونالد ترامپ سلف خود را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، گفت: متقاضیانی که قبل از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ از دریافت روادید ایالات متحده محروم شده بودند، باید تقاضای جدیدشان را تحویل دهند و هزینه جدیدی پرداخت کنند.

او افزود: افرادی که در روز ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ یا پس از آن با تقاضای دریافت روادیدشان مخالفت شد، می توانند بدون تحویل دادن مجدد تقاضا درخواست بررسی کنند و نیازی نیست هزینه اضافی پرداخت کنند.

او یادآور شد متقاضیانی که قبل از سال مالی جاری در قرعه کشی گرین کارت آمریکا انتخاب شدند، به موجب قانون ایالات متحده از صدور روادید منع می شوند چنانچه قبلا آن را دریافت نکرده باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسلمان سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده قانون آمریکا اتباع ند پرایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با اشاره به اینکه پنتاگون مذاکرات با نیجر را برای حفظ نیروهایش در این کشور آغاز کرده تاکید کرد که ایالات متحده به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، به رغم تایید خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش ها، واشنگتن یک هیئت کوچک از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی ایالات متحده در آفریقا را برای شرکت در مذاکرات فرستاده است، چند روز پس از آن که چاد آخرین کشور آفریقایی شد که خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی شد.

اخیرا یک منبع دولتی در کشور نیجر تاکید کرد که واشنگتن باید یک جدول زمانی را برای خروج نیرو‌های آمریکایی از نیجر ارائه کند تا در مورد آن در دولت بحث شود.

پیش از این گزارش شد ایالات متحده با از دست دادن پایگاه نظامی خود در کشور آفریقایی چاد مواجه است، زیرا مقامات دولتی تهدید کرده اند که یک توافقنامه امنیتی مهم را فسخ می‌کنند و نفوذ آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین