Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@22:05:55 GMT

تعویق ۲۰ روزه آزمون وکالت قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۶۳۳۱

تعویق ۲۰ روزه آزمون وکالت قطعی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع متقاضیان گرامی شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ - (اسکودا) می‌رساند این سازمان براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل های اعلامی وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده برگزاری این آزمون در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه بود که در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه با اعلام معاونت محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت های بیشتر در اکثر استان ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهرها و حوزه های امتحانی جدید، سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تامین الزامات وزارت محترم بهداشت و عدم امکان اعمال آنها در این بازه زمانی محدود، چاره ایی جز تعویق آزمون نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مساله مسئولان و همکاران اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران هیچ تقصیری نداشته و نهایت تلاش و رایزنی خود را انجام دادند تا این آزمون سر موعد مقرر برگزار شود. لذا سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از متقاضیان عزیز، به اطلاع می رساند این آزمون در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۲ برگزار نمی گردد و با توجه به هماهنگی بعمل آمده انشاالله در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۰ برگزار خواهد شد.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1494124

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کانون وکلا وکالت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود

 ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران