Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:30:29 GMT

زمان جدید برگزاری آزمون وکالت تعیین شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۶۵۱۶

زمان جدید برگزاری آزمون وکالت تعیین شد

در پی اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت مبنی بر تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روابط عمومی سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه‌ای زمان جدید برگزاری این آزمون را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع متقاضیان گرامی شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ - (اسکودا) می‌رساند این سازمان براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل‌های اعلامی وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده برگزاری این آزمون در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه بود که در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه با اعلام معاونت محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر در اکثر استان‌ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهرها و حوزه‌های امتحانی جدید، سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تأمین الزامات وزارت محترم بهداشت و عدم امکان اعمال آنها در این بازه زمانی محدود، چاره ایی جز تعویق آزمون نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مساله مسئولان و همکاران اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران هیچ تقصیری نداشته و نهایت تلاش و رایزنی خود را انجام دادند تا این آزمون سر موعد مقرر برگزار شود. لذا سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از متقاضیان عزیز، به اطلاع می‌رساند این آزمون در تاریخ ۹۹/۱۲/۲۲ برگزار نمی‌گردد و با توجه به هماهنگی بعمل آمده انشاالله در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۰ برگزار خواهد شد.»

کد خبر 5165937

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکودا سازمان سنجش ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون وکالت شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آزادی زندانیان ترخیص کالا سامانه بارشی علی اصغر مونسان شورای عالی آموزش و پرورش نوروز شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: به علت تداخل تاریخ برگزاری آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این آزمون ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

قدرت الله شفیقی افزود: با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون، علاقه‌مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

معاون استاندار تهران گفت: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران مانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شغل مورد نظر را انتخاب کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • امکان افشای سئوالات آزمون های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری