Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ازبیرجند :  سردار ناصر فرشید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های پلیس آگاهی نیروی انتظامی کنترل مجوز مراکز خرید و فروش ضایعات زیر نظر اتحادیه‌های مختلف، مال‌خرها و فروشندگان اموال سرقتی است.

وی از انهدام باند بزرگ سرقت در استان خبر داد و بیان کرد: اموال کشف شده از سارقان توسط اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان جنوبی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه ۳ سارق که اقدام به سرقت ضایعات می‌کردند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یک هفته دستگیر و تلاش برای دستگیری ۵ سارق دیگر نیز ادامه دارد.

فرشید از هموطنانی که در سال جاری و سنوات گذشته در این زمینه ثبت شکایت سرقت داشتند خواست تا برای بازدید و شناسایی اموال خود به نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه با عنوان نما مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه قطعات دکل‌های برق و مخابرات در قالب فروش مزایده‌ای از سارقان کشف و ضبط شده است گفت: بسیاری از این اقلام نو و دست اول است که در این راستا سازمان‌ها باید با نصب دوربین‌های مداربسته نسبت به نگهداری اموال دولتی اهتمام لازم را داشته باشند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ارزش ریالی اموال کشف شده پلیس‌آگاهی استان طی عملیات اخیر را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه اخیر نیروی انتظامی شامل دکل برق، سوئیچ، کابل و دکل مخابرات، دوربین راهداری، لوازم خانگی، دوچرخه، موتور پمپ ‌آب، ابزارآلات و غیره است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه(نما) گفت: مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به سامانه نما www.police.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی نسبت به شناسایی اقدام کنند و سپس با ارائه اسناد و اعلام شکایت و صحت آن اموال مسروقه استرداد خواهد شد.

فرشید با اشاره به تعطیلات عید نوروز و سفرهای شهروندان افزود: مسافران از وضعیت امنیتی و حراست منازل خود اطمینان حاصل کرده و از اماکن استراحت و اموال خود مراقبت و درب خودروهای خود را قفل کنند.

وی بابیان اینکه اقدامات پیشگیرانه محسوس و غیر محسوس نیروی انتظامی در جاده‌های مواصلاتی و مناطق شهری صورت می‌گیرد یادآور شد: هرچقدر شهروندان نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند، دست سارقین برای دزدی بسته‌تر خواهد بود.

48

کد خبر 1494144

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد