Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان از ساخت ۲ هزار مسکن ایثارگران و ۲ هزار مسکن محرومین در مازندران خبر داد و گفت: مردم هرگاه احساس کنند که صداقت هست، با تمام مشکلات باز هم پای کار می آیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین زادگان امشب در جلسه قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (علیه السلام) که با حضور فرمانده سپاه کربلا، مدیران کل سازمان‌ها و مسئولین نهاد‌های انقلابی با هدف هم افزایی بین نهاد‌ها و دستگاه‌ها در راستای اجرای هدفمند و اثرگذار رزمایش‌های کمک مومنانه در سطح استان و همچنین  جمع بندی اقدامات صورت گرفته در سال جاری و برنامه ریزی‌های لازم در جهت تداوم نهضت‌های همدلی در سال ۱۴۰۰ با اجرای هر چه باشکوه‌تر کمک مومنانه در مقطع عیدانه در آستانه عید نوروز در ستاد سپاه استان برگزار شد با اشاره به همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها اظهار کرد: علیرغم مشکلات مردم  در صحنه حاضر شده و کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تصریح بر اینکه به برکت نظام و انقلاب و به برکت مردم دارای این جایگاه هستیم، اضافه کرد: ما باید قدردان باشیم و در شانیت مردم خدمتگزاری کنیم.

استاندار مازندران با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که با تدابیر خود در ایام کرونا با توجه به اوضاع اقتصادی، کمک‌های مومنانه را مطرح کردند، افزود: مردم ما مردم نجیب و صبور هستند و ما هم در این چند سال در حال خدمت رسانی به مردم هستیم.  

استاندار مازندران در ادامه از ساخت ۲ هزار مسکن ایثارگران و ۲ هزار مسکن محرومین هم خبر داد و اضافه کرد:مردم هرگاه احساس کنند که صداقت هست، با تمام مشکلات باز هم پای کار می آیند.
 
حسین زادگان با بیان اینکه هر دستگاه و نهادی کاری انجام دهد و باعث رضایتمندی مردم شود، این پشتوانه نظام است، گفت:ما باید با اعتمادسازی و لحاظ  شرایط اقتصادی و نگرانی های مردم، برای پرشورانتخابات تلاش کنیم.
 
استاندار مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات اضافه کرد:باید عوامل ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات را فراهم کرد که بخشی از آن همین کمک مومنانه، ساخت مسکن، تامین امنیت، تولید محصولات و همچنین خدمت کردن به مردم در تمامی بخش ها ادارات و سازمان ها است.
 
این مسئول با اعلام اینکه باید در بعضی از مسائل نگاه کلان داشته باشیم، خاطرنشان کرد:عده ای از مردم در جبهه شرکت کردند عده ای هم پشت جبهه مشارکت داشتند لذادر این شرایط اقتصادی باید به مردم توجه کرد.
 
استاندار مازندران با قدردانی از سپاه و بسیج که در تمامی صحنه ها بویژه سیل چند سال اخیر مازندران، گفت: سپاه در تمامی میدان هایی که نیاز داشتیم کمک کرد.
 
حسین زادگان با تاکید بر اینکه دولت به سپاه اعتماد کرده است، افزود: اقدامات سپاه و بسیج باعث افزایش رضایتمندی مردم شده است لذا باید فعالیت تمام نهادها از نظر کیفیت بالا برود.
 
استاندار مازندران با تصریح بر اینکه باید همچنان مردم را نگه داشت، ادامه داد:بهترین تدبیر ، تدبیر رهبر معظم انقلاب بوده است چرا که با توجه  به شرایط  اقتصادی  چقدر توان وام دهی به مردم داشتیم اما با کمک مومنانه و مشارکت مردمی،توانستیم بخشی از مشکلات را رفع کنیم.
 
این مسئول با قدردانی از تمامی دستگاه ها و نهادها در نهضت کمک مومنانه افزود: نقش ائمه جمعه و جماعات در کمک های مومنانه تاثیر‌گذار بوده است.
 
حسین زادگان در ادامه با قدردانی از بسیج سازندگی در بخش پروژه‌ها، گفت:به تناسب شرایط باید برنامه ریزی کرد لذا در ایام عید هم همه دستگاه ها برای رزمایش کمک مومنانه،پای کار بیایند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار مازندران حسین زادگان کمک مومنانه ۲ هزار مسکن دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته و محرومان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در آئین افتتاح ۹۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خداوند متعال را بابت تکمیل مسکن محرومان شاکریم، اظهار کرد: نظام اسلامی و دولت مردمی صادق‌الوعد برای تأمین مسکن افراد محروم جامعه و سایر اقشار اقدام به ساخت مسکن داشته است و این خدمات را شاکریم.

وی افزود: کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در حال ساخت مسکن هستند و تأمین اعتبار توسط دولت صورت می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ۹۴۰ واحد از ۳۳۸۶۳ واحد سطح کشور تحویل خانواده‌ها در استان خواهد شد و پیش‌بینی شده‌است تا پایان سال یک‌هزار واحد دیگر تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: امروز هم‌زمان ۹۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد صاحب خانه شدند و با مشارکت بنیاد مستضعفان و راه و شهرسازی سبب می‌شود تا پایان ۱۴۰۳، ۱۰۰۰ واحد ساخته شود.

در ادامه این آئین قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای ساخت این واحدها ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض توسط کمیته امداد تهیه شد و مابقی یعنی ۲۰۰ میلیون توسط بنیاد مسکن انقلاب تأمین شد.

وی افزود: از تعداد ۳۳۸۶۰ واحد مسکن محرومان سطح کشور در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۰ واحد مربوط به استان افتتاح می‌شود.

مبشری تصریح کرد: کمیته امداد در شرایط حاضر ۵۲۰ واحد در برنامه دارد که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

کد خبر 744914

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان سال جاری به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان
  • تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد