Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اولین سری دوره های آموزشی تخصصی روابط عمومی با هدف توانمند سازی و دانش افزایی مدیران، کارشناسان و علاقمندان به این حوزه خبر داد.

حیدر جعفر دریس امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اشاره به دوره های مجازی آموزشی در نظر گرفته شده روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: ضمن رعایت مقررات و شیوه های بهداشتی، در نظر داریم دوره های آموزشی تخصصی روابط عمومی را با هدف توانمند سازی و دانش افزایی مدیران و نقش این حوزه در تحول سازمانی، با دعوت از مدرسین ملی و بین المللی به صورت رایگان برگزار نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شیوع بیماری کووید 19 و اعمال محدودیت های ستاد مبارزه باکرونا ویروس، گفت: اولین دوره آموزشی مجازی با موضوع"برنامه ریزی راهبردی، سنجش و ارزیابی اثر بخش در روابط عمومی" با حضور مدیران، کارشناسان و علاقمندان به این حوزه، ظهر امروز سه شنبه 19 اسفند ماه جاری توسط "دکتر حمید شکری خانقاه" برای علاقمندان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته از رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در برگزاری دوره های آموزشی در بستر آنلاین، با اشاره به استقبال خوب علاقمندان از اولین دوره برگزار شده، افزود: طبق برنامه ریزی ها مقرر شد این دوره های آموزشی تا 27 اردیبهشت ماه سال 1400(روز ملی ارتباطات و روابط عمومی) با موضوع های مختلف به صورت رایگان برای متولیان و علاقمندان به این حوزه در اروند برگزار شود.

جعفر دریس با بیان اینکه دوره های آتی طی زمان های مشخص از طریق سایت و فضای مجازی سازمان منطقه آزاد اروند و رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد، بیان کرد: دوره بعدی با عنوان "اصول طراحی کمپین های تبلیغاتی" طی روزهای پنجشنبه هفته جاری از ساعت 10 الی 14، شنبه و یکشنبه هفته آتی از ساعت 14 الی 17 برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با بیان اینکه برای شرکت کنندگان گواهی دوره صادر خواهد شد، اضافه کرد: علاوه بر علاقمندان در سطح منطقه آزاد اروند، فرصت حضور علاقمندان دیگر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور هم برای استفاده از این دوره ها فراهم شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوره های آموزشی روابط عمومی منطقه آزاد اروند کرونا ویروس سازمان منطقه آزاد اروند دوره های آموزشی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران

ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز هنر معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت کاربردی برای گروه‌های مختلف هنری را به‌صورت عملی و کارگاهی در ترم تابستان ۱۴۰۳ برای هنرجویان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

اساتید مجرب و شاغل در این حوزه، این دوره‌های آموزشی را تدریس و هنرجویان را برای ورود به بازر کار آماده می‌کنند.

طراحی لباس، طراحی و نقاشی، عکاسی، دکوراسیون داخلی، گرافیک و خیاطی از دوره‌های ترمیک این دوره‌های آموزشی مرکز هنر سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

تربیت مربی هنر کودک، ساخت جواهر مقدماتی، طراحی جواهر، کار باچرخ مقدماتی، فرم‌دهی با دست مقدماتی و مجسمه‌سازی مقدماتی از این دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت است.

ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی مرکز آموزش به نشانی www. jtac. ir امکان پذیر است.

علاقه‌مندان آموزش مهارت‌های کاربردی ترمیک و کوتاه‌مدت هنری می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت تخصصی آموزش مراجعه یا همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره‌های ۶۶۹۶۴۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری به نشانی خیابان انقلاب خیابان وصال شیرازی کوچه شفیعی پلاک۴ مرکز هنر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مراجعه حضوری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران