Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: در پی اعلام حریق انبار بیمارستان شهید رجایی کرج سریعا  ۷ دستگاه خودرو و ۱۷ نفر نیروی عملیاتی بلافاصله از ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: این انبار که محل نگهداری محل دپوی لوازم اسقاطی و مستعمل بود، به دلایل نامعلومی دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی با اشاره به این که حدودا ۶۰ متری واقع در ضلع جنوب غربی بیمارستان که منجر به انتقال دود به واحد سی سی یو و جراحی شده بود گفت:  با تلاش و حضور به موقع آتش‌نشانان آتش مهار و تخلیه کامل دود از محل حریق و بخش سی سی یو، اتاق عمل انجام شد.

انتهای پیام/ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه ساز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: عصر امروز با اعلام حادثه آتش سوزی در انبار هزار و ۲۰۰ متری حاوی ضایعات پلاستیکی و پلی اتیلن واقع در شهرک صنعتی محمود آباد نیرو‌های ۴ ایستگاه ۲۲، ۱۰،۲۶ و ۱۶، آتش نشانی شاهین شهر و اطفاییه پالایشگاه برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: این حریق با سرعت عمل به موقع آتش نشان مهار و از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری شد.
وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • حریق گسترده انبار کالا در میدان مهارت + فیلم
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان