Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@20:35:48 GMT

لزوم تعیین تکلیف مدارس تخریبی شهرستان آبیک

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۳۳۴

لزوم تعیین تکلیف مدارس تخریبی شهرستان آبیک

خبرگزاری آریا-معاون عمرانی فرماندار آبیک خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر نسبت به مدارس تخریبی از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک شد.

به گزارش خبرنگار آریا از آبیک قزوین، امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک به ریاست علی بغدادی معاون عمرانی فرماندار شهرستان آبیک و با حضور جعفربیگلو معاون مدیرکل در نهضت سوادآموزی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بغدادی با اشاره به رسیدن به ایام نوروز و تعطیلی مدارس اظهار داشت: سرایداران مدارس باید توجه بیشتری در نگهداری از مدارس داشته باشند.
وی با تأکید بر همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش، عنوان کرد: تعامل و همکاری بیشتر آموزش و پرورش با اداره فنی و حرفه‌ای موجب مهارت‌آموزی تحصیلکرده‌ها و در نتیجه کاهش بیکاری خواهد شد.
معاون عمرانی فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به اینکه شهرداری باید در افزایش سرانه فضای سبز مدارس ورود کند، اضافه کرد: شهرداری باید به تمامی مدارس در هفته درختکاری درخت اهدا کند.
بغدادی در پایان تصریح کرد: آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف مدارس تخریبی اقدام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین آبیک آموزش و پرورش شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد: وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش ایسنا، متن نامه غلامعباس ترکی بشرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی باسلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روز‌های اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند.

با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمایید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند.
در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهاد‌های حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتا مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند