Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته در جریان برد 1-0 اینتر مقابل آتالانتا از مائوریتزیو ماریانی، داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا دیدار بعدی اینتر مقابل تورینو را از دست بدهد.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ کونته با دریافت پنجمین کارت زرد خود در فصل جاری سری آ، دیدار هفته آینده اینتر در زمین تورینو را از دست داد. همچنین روبرتو دی آورسا، سرمربی پارما نیز از بازی خانگی تیمش مقابل رم محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکالمه کونته با داور که منجر به دریافت کارت زرد برای او شد

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ صحبت های زیر میان کونته و ماریانی رد و بدل شده است. پس از آمدن ماریانی به سمت کونته، سرمربی اینتر خطاب به او گفته است:

مگر چه حرفی زدم؟ فقط گفتم او (بازیکن اینتر) را هل دادند. توهین نکردم.

ماریانی: مربی، می توانیم صحبتی داشته باشیم؟ ما درک خوبی از وضعیت داریم.

کونته: کدام وضعیت؟

ماریانی: هرکدام از ما قوانین خودمان را داریم. خطا نبود. مشکلی نیست؟

کونته: بازیکن را هل دادند. آیا من توهین کردم؟

ماریانی: همچنان مشکلی وجود دارد؟ آره یا نه؟

کونته: مگر من عصبانی شدم که تو به اینجا آمدی؟

ماریانی: پس مشکلی وجود دارد .... کارت زرد.

کونته پس از دریافت کارت زرد، با عصبانیت آب نوشید و ادامه داد:

شما می خواهید قهرمان باشید و توجه دوربین ها را جلب کنید.

اخبار داغ 

تعجب پرسپولیسی ها از روند صدور حکم شایان مصلح | پای سپاهان وسط است؟ اولین واکنش محمود فکری بعد از جدایی از استقلال دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت محرز در صدر لیست رئال مادرید برای تابستان نیمار بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)