Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت به پروژه های نیمه تمام استان شد.

"حسین کلانتری" روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه در دیدار با معاون اول رئیس جمهور در ابتدا به زلزله شهرستان دنا اشاره کرد و گزارشی از آخرین روند اقدامات و امداد رسانی ها به آسیب دیدگان و همچنین آغاز آوار برداری ها و بازسازی ها ارایه داد و خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این دیدار ضمن تشریح وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به ظرفیت های طبیعی، کشاورزی، انرژی و گردشگری را مهمترین راهکارهای پیشرفت و توسعه استان خواند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این نشست مهمترین نیازها و اولویت های استانی برای پیشرفت و توسعه استان و خواسته های مردمی را تشریح کرد.
کلانتری در ادامه تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های راه های مهم استان، سدها و تکمیل پروژه های آب رسانی به شهرهای استان و همچنین پروژه های بهداشت و درمان و بیمارستان ها و طرح های نیروگاهی و مسکن استان را خواستار شد و تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم می توان این پروژه های مهم را در اسرع وقت تکمیل کرد.
"اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهوری با اشاره به حادثه زلزله منطقه سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی این منطقه و بازسازی واحدهای تخریب شده تأکید کرد.
وی تاکید کرد: لازم است آواربرداری‌ها در منطقه سی سخت با سرعت هر چه بیشتر انجام شود و روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد.
معاون اول رئیس جمهوری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های فنی و مهندسی در روند بازسازی واحدهای آسیب دیده بیان کرد: در روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باید نکات فنی و مهندسی به دقت لحاظ شود تا در صورت بروز حوادث مشابه مردم از واحدهای مسکونی اطمینان بخش برخوردار باشند.
جهانگیری از استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواست تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان را برای کمک به زلزله زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده به کار گیرد و هر چه زودتر شاهد آغاز روند بازسازی و مقاوم سازی در منطقه سی سخت باشیم.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و وجود منابع نفت و گاز در این استان تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد با برخورداری از مزیت‌ها و ظرفیت های گسترده در بخش های مختلف، از امکان توسعه و پیشرفت برخوردار است.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دیدارها و رایزنی های خود در تهران امشب با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.
نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه مهمترین مسایل استان را مطرح کردند و پیشنهاداتی برای حل مسایل و مشکلات استان ارائه دادند.
گفتنی است که؛ حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، استاندار را در این دیدار همراهی کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد پروژه تخصیص اعتبار استاندارد معاون رییس جمهور استانی سیاسی اسحاق جهانگیری استان کهگیلویه و بویر احمد استاندار کهگیلویه و بویر کهگیلویه و بویراحمد بازسازی واحدهای واحدهای مسکونی روند بازسازی معاون اول ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه