Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ نوزدهم اسفند، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام

شما که در مورد دستاوردهای صنایع وزارت دفاع گزارش تهیه می کنید لطفا بررسی کنید چرا باطری قلمی و نیم قلمی و... که زمانی توسط قوه پارس و همچنین نور تولید می شد الان نیست

مشکل کمبود مرغ .۱.افزایش هزینه های بجز نهاده مثل دارو.کارگر و....۲.افزایش بیماری و نبود واکسن مناسب  .۳.کیفیت پایین نهاده و عدم وزن گیری مرغ۴.افزایش نرخ بیمه ۵.مقرون به صرفه نبودن تولید.۶.عدم نقدینگی به دلیل نقدی شدن اجناس

سلام خسته نباشید ما توی یک ده از شهرستان خمین زندگی می کنیم که نه جاده درستی داره ونه اینترنت درستی که همین هم باعث شده که جوان ها از ده روی به شهرها بیاورند  ومابه هرکس می گیم هیچ کس پیگیر نیست ما آخرین روستا ازخمین واخرین روستا از الیگودرز هستیم   روستا ی قره کهریز بنده   یوسف نظری هستم      با تشکر فراوان

سلام لطفا قیمت پارچه رو پیگیری کنید ودلیل افزایش بسیار زیاد ان در طی یک هفته که به متری بیست و شش هزار در هر متر مخصوصا پارچه جین و کتان مریوط به شرکت پر را پیگیری کنید و گزارشی از ان تهیه کنید که باعث فلج شدن تولید داخلی  و بیکار شدن هزاران تن شده است

ممنون

سلام.وقت بخیر.لطفا پیگیر آزمون اخیر که وزارت نفت برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی برگزار کرد و تعدادی از دوستان و نورچشمی ها را جذب کرد باشید.ممنون از شما و همکاران زحمتکش شما

سلام آیا اضافه شدن حقوق ۲۵ درصد برای ایثارگران که از ساتا حقوق دریافت می کند چه دردی را درمان می کند

سلام روز بخیر. لطفا در مورد تردد بدون مشکل موتور سواران در لاین بی آر تی گزارش تهیه کنید. همین خیابان ولی عصر که محل کار ما هست ازپنجره اتاق که نگاه می کنیم منظره خیلی ناخوشایندی از تردد موتور سوارن و خطرات احتمالی می بینیم. حتما باید اتفاق بدی بیافتند تا سطح خطر نمایان شود.؟؟؟!!!!!

منظره درهای خطوط بی ار تی که برای موتور سواران نیمه باز هستند هم یک جک و سوژه برای اتباع کشورهای دیگر هست.

خواهشمندیم,به روستای موسی آباد نوشهراز نظر آبادانی,اینترنت, رسیدگی بیشتری شود

عرض سلام وادب محضر مبارک شما عزیزان، قریب به اتفاق  یک ماه است که بخش آشار  واقع دراستان سیستان وبلوچستان   باجمعیتی بالغ برسی هزار نفر به علت قطع فیبر نوری  ازنعمت ارتباطات محروم می باشد. علیرغم اینکه وزیر محترم ارتباطات درسفراخیر به استان اذعان داشتند که برای رفع این معضل چاره اساسی اندیشیده است.!

سلام..سری به کارگران شهرداری کوت عبدااله بزنید.۴ ماه بدون حقوق وبیمه وعیدی وسنوات ۹۸  قشر زحمتکش به دادشن برسید

تعدادی هستیم که کامیون ازشرکت کرمان دیزل سال ۹۷ خریداری کردیم که تحویل ندادن وبه قیمت بیشتری فر وختن به کسانی دیگه

سند نامه بانک  ومدارک دیگه وشهادت نماینگی وغیره....داریم

وکیل گرفتم  با شرکت شریک شد

باسلام فدراسیون شنا درحال راه اندازی مسابقات شناوواترپلو دراین ماه است که بعلت مثبت شدن تست کرونای یکی از شرکت کنندگان واترپلو مردان فعلا به تعویق افتاد تاهفته بعد وهمینطوردرحال راه اندازی مسابقه شنای دختران درشنبه ویکشنبه ۲۳اسفندمی باشد که بهدازپیگیری خانواده ورزشکاران قصد دارند تست کرونا هم بگیرند وبابت این تست ازهرورزشکار۲۵۰هزارتومان مطالبه نموده اند .باوجودموج انگلیسی این ویروس راه اندازی باعجله وبدون برنامه این مسابقات بعدازیک سال تعطیلی تمرینات صرفا هدردادن بودجه ورزشی موجود نزد فدراسیون شنا بوده وکمی هم سیاسی کاری های انتخاباتی مسئولان .آیا این مسابقات تکثیر ویروس را درپی نخواهدداشت؟

شهروندخبرنگار.لطفاازمدارس  ودانشگاه های غیرانتفاعی خبربگیریدبرای مثال حقوق دریافتی یک استاد هیئت علمی غیرانتفاعی 3میلیون تومان یعنی1/5همطرازخوددردانشگاه دولتی لطفا ازنمایندگان مجلس خواسته بشود که یک مبنای حقوقی ثابت برای انها درنظرگرفته بشودوتبعیض های حقوقی برداشتخ بشود متشکرم

سلام وقتتون بخیر

علی رغم افزایش قیمت بلیت اتوبوس ها بخاطر رعایت فاصله گذاری . امروز متوجه شدیم صندلی کنار مسافرمون رو که باید خالی می بود فروختند!  وقتی با شرکت همسفر تماس گرفتیم که چرا اینکار رو کردن ..گفتن اجازه دارن به افراد یک خانواده کنار هم صندلی بفروشند . با توجه به اینکه ما با مسافری که صندلی جفتی رو گرفته هیچ نسبتی نداریم به نظر میاد این صحبت تنها بهانه ای هست برای فروش بیشتر صندلی ها بدون توجه به پروتکل ها. و اینهم بگم که هنوز حاضر نشدن بلیت شخصی که بعد از ما صندلی جفتی رو گرفته باطل کنند

سلام ازمسئولین بخواهید به معلولین بهزیستی رسیدگی شود. جوانی34 ساله روستایی هستم نه شغلی و نه منزلی مثلا73000تومن عیدی دادن باهاش می شه چکار کرد؟ ممنون.

با سلام لطفا پیگری کنید حقوق بیکاری پارسال بابت کرونا رو هنوز در شهرستان اردکان یزد واریز نکردند

به تامین اجتماعی می گی می گه اداره کار اداره کار میری میگه دولت باید واریز کنه و هیچ جایی برای پیگیری نیست این جوری می خوان حمایت کنند مردم بیرون نیان امسال واقعا یکسال هست حقوق اون سه ماه رو که گفتن بشینید توی خونه و مقرری بیکاری بهتون می دهیم چی شد.

سلام..سری به کارگران شهرداری کوت عبدااله بزنید.۴ ماه بدون حقوق وببمه وعیدی وسنوات ۹۸  قشر زحمتکش به دادشن برسید

سلام از مجموعه صداوسیما درخواست دارم درباره ی سهولت و سرعت دسترسی به محتوای مبتذل و مستهجن در اینستاگرام برنامه تهیه کنند، مردم را آگاه کنند، دولت و مسئولین شورای عالی فضای مجازی را مجاب کنند کاری کنند. فضای اینستاگرام آلوده و افتضاح است، از دریچه ی تقوا و دوری از گناه به آن بپردازید، آلودگیهایش را تقبیح کنید،

و صدای ما را به گوش مسئولین امر برسانید.

سلام. وقت بخیر

لطفا یک پیگیری بکنید از وضعیت واکسیناسیون کادر درمان در اهواز

با وضعیت وحشتناک این استان هنوز کادر بیمارستان های درگیر واکسن دریافت نکردند

اما تو استان اصفهان تو شهرستان های کوچیک هم به کادر درمان که چه عرض

 کنم به سایر پرسنل هم تزریق شده

خودم ساکن این شهرستان کوچیک هستم و عکس تزریقشون را دیدم

از طرفی رزیدنت در بیمارستان اهواز هستم و شاهد عدم دریافت واکسن به کادر درمان

نمیگم تزریقی نبوده اما کمتر از 30 درصد

در بخش ما که بخش زنان هست اینطور بوده

از 74 رزیدنت زنان کمتر از سی نفر واکسن زدند

در صورتی که ما با مادران باردار پر ریسک روبه رو هستیم

در سایر بخشها هم وضع در همین حدود هست

باسلام واقعا دیونه شدیم چرا مسئولین رده بالای اول ودوم کشور به فکر حقوق کارگر نیستند باحرف و پیچندن مردم درست نمی شود والا نان هم قسطی باید بخریم . بهمن ازریزش سنگ ریزه ها درست می شود

وضعیت نوبت دهی مطب پزشکان در این روزها هست

بعصی فقط حضوری نوبت می دهند و ساعت ها تجمع در مطب

بعضی هم که تلفنی نوبت می دهند بازم ساعت ها معطلی

بیمار دیابتی با وجود نوبت قبلی 2 ساعت در مطب علاف می شه

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه انجام شد،گفت: پس از بارندگی‌های شدید از صبح روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی روستای سالک آباد این شهرستان تحمل فشار حجم آب را نداشت و در نهایت شکسته شد.

محمدعلی کاوسی، بامداد امروز ۶ اردیبهشت در پی سیلاب و بارندگی های شدید استان، گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت. 

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند.

کاوسی ادامه داد: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی اظهار داشت: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • آبشار زیبای داله‌لان نور‌آباد+فیلم
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه