Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم  دستور تهیه سالاد کارپور را به شما آموزش می دهیم.  

مواد لازم:
▪ سیب زمینی پخته و نگینی شده= ۲۵۰ گرم
▪ تخم مرغ پخته و رنده شده= ۱ عدد
▪ پیازچه ساطوری شده= ۴/۱ پیمانه
▪ خیار شور نگینی =: ۱ پیمانه
▪ سس مایونز = ۱ پیمانه
▪ فلفل = به میزان کافی

 مواد نان سالاد:
▪ آرد گندم= ۲ پیمانه
▪ شکر= ۱ق غ + ۱ ق چ
▪ تخم مرغ= ۲ عدد
▪ کره =۵۰ گرم
▪ آب ولرم= ۴/۱ پیمانه
خمیر مایه= ۱ ق م
▪ خامه+زرده تخم مرغ زده شده

ییشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از رمز و راز ترد شدن کتلت و فیله مرغ سوخاری خوشمزه در منزل تا ژله رولی ویترینی + تصاویر


طرز تهیه:
مواد سالاد را با هم مخلوت کرده و می‌گذاریم تا مواد کاملا به خورد هم رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب ولرم+ ۱ ق چ شکر+ خمیر مایه را با هم مخلوط کرده و میگذاریم تا عمل آید.

در ظرف دیگر آرد+۱ق غ شکر+۸/۱ ق نمک را ریخته. تخم مرغ‌ها را با چنگال زده به مواد اضافه می‌کنیم.  خمیر مایه عمل آمده و کره نرم شده را اضافه کرده وحدود ۵ دقیقه خمیر را ورز می‌دهیم. خمیر ۱ ساعت استراحت کند. بعد از خمیر اندازه یک نارنگی برمیداریمو گرد میکنیم و داخل قالب کیک یزدی می‌گذاریم.

از خمیر به اندازه یک گردوی کوچک بر می‌داریم و روی خمیر قبلی می‌گذاریم و با یک خلال یک سوراخ از سر تا کف خمیر ایجاد میکنیم. روی آن را خامه و زرده میمالیم و در فر ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۳۵ تا ۴۰ دقیقه قرار می‌دهیم. بعد از پخت کلاهک نان را بریده و داخل نان را با سالاد پر میکمیم و کلاهک را روی آن می‌گذاریم.

منبع: دلگرم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه ۱ پیمانه تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر

حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال بیش از ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تمرکز بندر چندمنظوره خمیر بر صادرات غیرنفتی به ویژه مواد معدنی است، افزود: سال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی شامل سنگ گچ، کلینگر سیمان، بنتونیت از این بندر به کشور‌های امارات و عمان صادر شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش‌بینی کرد با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه صادرات مواد معدنی از جمله تعیین نرم تخلیه و بارگیری و افزایش سرعت عملیات بندری تا پایان امسال، عملکرد صادرات در این بندر چندمنظوره حداقل به یک میلیون تن برسد.

عباس‌نژاد گفت: در گذشته سه شرکت فعال بخش خصوصی در حوزه صادرات مواد معدنی در بندر خمیر فعال بود که با تدابیر انجام شده از سوی بنادر استان و به منظور استفاده حداکثری از مجتمع بندری خمیر در ماه‌های آینده تعداد شرکت‌های فعال در حوزه عملیات بندری به ۱۰ شرکت افزایش می‌یابد.

وی افزود: توسعه بندر چندمنظوره خمیر نیز از طریق الحاق ۱۶۳ هکتار اراضی پشتیبانی درحال پیگیری بوده و مطالعات کار انجام شده است.

مدیرکل بنادر هرمزگان گفت: طرح توسعه بندر خمیر بعد از تصویب در طرح جامع به منظور احداث انبار نگهداشت کالای ملوانی، مرکز کنترل ترافیک دریایی و سایر بخش‌های مورد نیاز، امسال وارد مرحله اجرایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • ۷ دلیل برای استفاده از سرکه سیب
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد