Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی قانعی گفت: میزان ابتلا به ویروس در گردهمایی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی بیشتر است بنابراین 4 شرکت دانش بنیان تست‌های تشخیص سریع در حجم بالا تولید کردند تا اگر کسی مشکوک به کرونا شد سریعا تست دهد و در صورت مثبت بودن تست، خود را قرنطینه کند.

به گزارش برنا؛ مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تزریق واکسن کرونا به افراد خارج از لیست گفت: بنده اطلاعی در مورد نحوه تزریق واکسن کرونا ندارم و نمی‌دانم صحبت‌های گفته شده مبنی بر تزریق این واکسن به منشی، اقوام و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چقدر صحت دارد چرا که مربوط به مسئولین اجرایی است و سخنگوی سازمان غذا و دارو باید در این خصوص پاسخگو باشد.

او افزود: تنها اطلاعی که بنده درمورد نحوه تزریق واکسن کرونا دارم این است که باید طبق لیست اولویت‌ها که تدوین شده، تزریق شود.

قانعی با اشاره به آخرین وضعیت واکسن ایرانی کوو پارس تصریح کرد: باتوجه به اینکه فاز یک واکسن برکت نتیجه بسیار موفقیت آمیزی داشته، فاز دو و سه آن ادغام شده تا به موقع وارد بازار شود و شاهد واکسیناسیون عمومی باشیم در هر صورت پیش بینی ما این است که تا اواخر خردادماه این دو فاز هم تمام شده و نتیجه آن مشخص می‌شود تا اگر باز هم موفقیت آمیز بود تولید انبوه برسد.

رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا درمورد واکسن رازی گفت: از آنجایی که آزمایش بالینی واکسن رازی به تازگی شروع شده تا پایان اردیبهشت نمی‌توان درمورد میزان اثرگذاری آن نظر داد چون باید بیمارگیری آن تکمیل شود بنابراین تا به پایان رسیدن فاز یک این واکسن باید صبر کرد.

او در ادامه این گفتگو طی توصیه‌ای به مردم برای ایام نوروز افزود: حتی اگر سفری صورت نگیرد معمولا در ایام عید نوروز صله رحم و دید و بازدید را خواهیم داشت که طبیعتا مردم در خانه و در این دورهمی‌ها ماسک خود را برمی‌دارند به همین دلیل میزان ابتلا به ویروس در گردهمایی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی بیشتر است و بیشتر از سفرها، مهمانی‌ها خطرناک محسوب می‌شود بنابراین 4 شرکت دانش بنیان تست‌های تشخیص سریع در حجم بالا تولید کردند و در دسترس عموم مردم قرار دادند تا اگر کسی مشکوک به کرونا شد بتواند سریعا تست دهد و در صورت مثبت بودن تست، خود را قرنطینه کند.

قانعی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است از دید و بازدید خودداری کنند درغیراین صورت اگر پس از دورهمی مشکوک به کرونا شدند سریعا از تست‌های تشخیصی استفاده کنند و به قرنطینه بروند و با نزدیک نشدن به افراد دیگر حق الناس بر گردن خود نیندازند.

//انتهای پیام: 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عید نوروز واکسن کرونا ستاد مقابله با کرونا مصطفی قانعی تست های تشخیص سریع واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جمع اعضای قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان ادامه داد: این مشکل با همکاری مجموعه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن(علیه السلام)، سازمان برنامه و بودجه و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حال رفع است.

به گفته وی این اقدامات بر این پایه است که رویکرد مدیریتی استان از پشت میزنشینی به حضور میدانی تبدیل شده است و مدیران با هدف تکمیل طرح‌های کلیدی استان که موضوع آبرسانی یکی از آنها است، حرکت می‌کنند چرا که در برابر مردم _ولی نعمتان اصلی انقلاب_ مسئول هستیم.

استاندار در ادامه به وجود ۲۸۰۰ روستا در آذربایجان شرقی و وجود مشکل آب در ۵۸۰ روستای استان (بر اساس گزارش‌های اعلامی مسئولان حوزه آب) اشاره کرد و افزود: تقریبا یک پنجم روستا‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند از این رو لازم است توجه ویژه‌ای برای حل مشکل آنها شود.

رحمتی در همین نشت ضمن تماس تلفنی با رضایی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو و مدیر مس سونگون که در پرداخت مطالبات تعهد شده این مجموعه برای پیشبرد طرح‌های آبرسانی منطقه، تعلل کرده اند، قول پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو و ۴۰ میلیارد از مس سونگون را گرفت تا طرح‌ها با شتاب بیشتر و تا رسیدن فصل تابستان به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درخصوص مصوبات نشست قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان و اعلام زمان بندی برای افتتاح طرح‌های آبرسانی روستایی از جمله آلمالوی هشترود و مجتمع آزادگان در کلیبر اشاره کرد و گفت: این طرحها تا سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود، ضمن این که با همت و اقدامات جهادی امسال تنش آبی جدی چه در شهر‌ها و چه در روستاهای استان نخواهیم داشت.

 

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟