Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح اله نصیری، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از تسویه حساب کامل با بازنشستگان این شرکت در آستانه عید سعید مبعث و عید باستانی نوروز پس از حدود ۱۰ سال خبر داد. 

او با اشاره به اینکه فاز اول پروژه تسویه حساب با بازنشستگان شریف شرکت از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز و در عید سعید مبعث، پایان می‌یابد افزود: در فاز نخست با همکاری کم نظیر بانک قرض الحسنه مهر ایران با حدود نیمی از بازنشستگان شرکت تسویه حساب کامل صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری میزان کل مطالبات این افراد را حدود ۶/۳ میلیارد تومان اعلام کرد که از این مبلغ حدود ۲/۳ میلیارد تومان در فاز اول از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت و شرکت نسبت به تسویه حساب با بانک اقدام خواهد کرد.

مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران ابراز امیدواری کرد: در فاز دوم این طرح در سال ۱۴۰۰ با تمام بازنشستگان تسویه حساب کامل صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسویه حساب بازنشستگان کارخانجات مخابراتی ایران تسویه حساب کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، اتهام‌هایی که پیش از این به جرارد پیکه در ‏رابطه با فساد مالی مطرح شده بود ابعاد جدی‌تری پیدا کرد و به ‏دستور قاضی دادگاهی در اسپانیا حساب بانکی شرکت پیکه به دلیل ‏واریز شدن مبالغی مشکوک به آن مسدود شد. ‏

دادگاهی در اسپانیا مشغول بررسی قراردادی است که برای میزبانی ‏سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی منعقد شده است. در جریان ‏همین پرونده حساب بانکی شرکت کاسموس فوتبال که مالک آن ‏جرارد پیکه است مسدود شد. دادگاه می‌گوید یک شرکت عربستانی ‏به نام سِلا مبالغی به حساب شرکت پیکه واریز کرده و در توضیح آن ‏از عبارت "کمیسیون موفقیت" اسم برده است. دادگاه این پرداختها را ‏مشکوک به رشوه دانست. ‏

دادگاه حساب شرکت پیکه را به درخواست دادستانی شهر مادرید ‏مسدود کرد. ‏

شرکت کاسموس، به روزنامه مارکا گفت، اقدام امروز دادگاه یک اقدام ‏احتیاطی است و تا این لحظه نه شخص جرارد پیکه و نه شرکت ‏کاسموس به دادگاه احضار نشده‌اند. آنها به مارکا گفتند که هیچ ‏دلیل محکمه‌پسندی علیه این شرکت و مالکش جرارد پیکه در پرونده ‏وجود ندارد. ‏

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • شناسایی ۱۴۰ شرکت با رفتار‌های مشکوک به شرکت‌های صوری
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید