Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مه غلیظ در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین دید افقی را  کاهش داده است از این رو به رانندگان توصیه می شود از تعجیل و شتاب زدگی خودداری کنند. 

وی با اشاره به اینکه جاده ها در محورهای مزبور لغزنده است افزود: از رانندگان درخواست می شود تا با نهایت احتیاط رانندگی کرده و چراغ های مه شکن خودرو را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد:با توجه به هشدار قرمز هواشناسی استان، از رانندگان انتظار می رود در روزهای آتی بویژه جمعه و شنبه از سفرهای غیرضرور خودداری کنند. 

رییس پلیس راه خراسان شمالی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی برف و کولاک در روزهای آتی، رانندگان از تردد در محورهای کوهستانی خراسان شمالی خودداری کنند. 

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.  

هواشناسی خراسان شمالی اعلام کرده است با فعالیت سامانه بارشی در آخر هفته جاری شاهد بارش باران و برف و کاهش محسوس دمای هوا در استان خواهیم بود. 

برچسب‌ها بجنورد پلیس راهور ناجا بارش برف فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی بارش باران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد پلیس راهور ناجا بارش برف بجنورد پلیس راهور ناجا بارش برف بارش باران خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی