Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخبار، «سلطان العراده» استاندار مأرب وابسته به دولت دست نشانده عربستان در یمن اعلام کرد که در جریان درگیری ها میان نیروهای صنعاء و عناصر مزدور در جبهه مأرب دهها هزار تن از این عناصر به هلاکت رسیده یا مجروح شده اند.

وی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در محورهای مختلف در حال پیشروی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العراده در سخنان خود به برتری نیروهای یمنی در جبهه مأرب اذعان کرده و گفت: این نیروها در ۳ محور به سمت شهر مأرب در حال پیشروی هستند.

وی ادامه داد: عربستان نیروهای خود را از مأرب خارج کرده و امارات نیز سیستم های دفاع خود را از این شهر خارج کرده است.

لازم به ذکر است که نیروهای مقاومت یمن در جدیدترین پیشروی خود در جبهه مأرب موفق شده‌اند کنترل تعدادی از روستاها در اطراف شهر الاسداس مرکز بخش رغوان تا وادی نخلا و اطراف منطقه الطلعه الحمراء در شرق صرواح را به دست بگیرند.

کد خبر 5166219 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن استان مأرب عربستان سعودی عراق ایالات متحده امریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین ایران سوریه روسیه افغانستان لبنان ویروس کرونا جنگ 2015 یمن برجام ترکیه جبهه مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد صبح پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش آب‌پخش به میزبانی دهیاری روستای میاندشت، با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: عملیات وعده صادق دو پیام روشن برای دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان داشت؛ یک مورد اینکه با توجه به هک شدن سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و عدم توانایی گنبد آهنین در مهار موشک‌های مافوق صوت سپاه، هیمنه سیستم دفاعی و اقتدار نظامی صهیونیست‌ها به رغم تبلیغات چند دهه اخیر در جهان شکسته شد.

وی ادامه داد: پیام دوم اینکه تمام جهان متوجه شد که اگر بنا به رویارویی نظامی همه جانبه جهان استکبار با ایران اسلامی باشد، هیچ کشوری در دنیا قادر به مهار موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک نیروهای نظامی ایران نخواهد بود و در جنگ تمام عیار موشک‌های مافوق صوت ایران خاک هیچ کشور متخاصمی را در امان نخواهد گذاشت.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: اگرچه جبهه رسانه‌ای حامی صهیونیست‌ها تلاش کردند ۲ موضوع حک شدن سیستم دفاعی این رژیم و عدم توانایی آن در مهار تمامی موشک‌های مافوق صوت ایران را به حاشیه ببرند اما دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان متوجه شدند که موشک‌های مافوق صوت ایران مانند موشک‌های کروز نیستند که کشوری بتواند آن‌ها را رهگیری و منهدم کند.

سلیمی مفرد در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در افزایش سرمایه اجتماعی نظام ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی خود دارد و با توجه به اینکه بخش زیادی از منابع و امکانات کشور در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد این نهادها نقش مهمی در ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام دارند.

رئیس شورای اداری بخش آب‌پخش اظهار داشت: شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آب‌پخش باید اهتمام ویژه‌ای در عمران و آبادی شهر و روستاهای این بخش داشته و با ارائه خدمات به مردم و اجرای باکیفیت و به موقع پروژه‌های عمرانی زمینه ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش امید در جامعه را فراهم کنند.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان با تقدیر از زحمات دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای میاندشت در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ با نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر عملکرد دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات باکیفیت و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر زمینه افزایش امید و رضایت‌مندی اجتماعی را در بین مردم بخش آب‌پخش ایجاد کنیم.

کد خبر 6081780

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • مراسم بزرگداشت شهدای دمشق و راسک در میبد