Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با تزریق پول و اسکناس برطرف نمی‌شود بلکه با این کار تنها تورم بالا می‌رود و مشکلات بیشتر، راه غلبه بر مشکلات اقتصادی امروز تکیه بر تولید مولد و ایجاد اشتغال پایدار است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی با اشاره به تقارن ایام نوروز با اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این تقارن اتفاق بسیار میمون و مبارکی است که باید با استفاده از این فرصت در راستای رشد و ارتقای معنویت تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراقبت‌های در حوزه مبارزه با بیماری کرونا باید بیش از گذشته باشد چراکه با گذشت یک سال از شیوع این ویروس همچنان ناشناخته بوده و باید نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها حساسیت لازم را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: به منظور مقابله با این ویروس منحوس بهترین واکسن، پیشگیری، مراقبت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و با توجه به شرایط غیرقابل اعتماد بودن و عدم ثبات این ویروس و جهش مدام آن باید مراقبت‌ها هم تشدید شود.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: دانشمندان ایرانی در راستای تولید واکسن کرونا اقدامات قابل تقدیری داشته‌اند اما با توجه به اینکه تجربه کافی در مقابله با این ویروس نداریم باید اصل را بر مراقبت و پیشگیری قرار دهیم.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی امروز کشور وضعیت خوبی ندارد، از این رو اصلاح الگوی مصرف، صرفه‌جویی و مراقبت اقتصادی مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با چنین شرایطی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی کشور با تزریق پول و اسکناس برطرف نمی‌شود بلکه با این کار تنها تورم بالا می‌رود و مشکلات بیشتر، راه غلبه بر مشکلات اقتصادی امروز تکیه بر تولید مولد و ایجاد اشتغال پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

انتقاد امام جمعه ارومیه از شرایط بد اقتصادی و گرانی‌های افسار‌گسیخته /‌مردم ‌در رنج قرار دارندربیعی: با تدبیر دولت شرایط اقتصادی کشور بهتر می‌شود/منتظر موضع رسمی دولت آمریکا هستیم‌نماینده ولی فقیه در استان ‌همدان: مسئولان برای بهبود شرایط اقتصادی ‌مردم‌‌ کاری کنند

دری نجف‌آبادی افزود: قناعت و صرفه‌جویی مهم‌ترین فرهنگ مورد نیاز امروز کشور است که باید با تاسی از فرهنگ اهل بیت(ع) در دستور کار همه مردم جامعه قرار گیرد، آنچه که امروز در حوزه تولید مهم است حمایت از تولید و تحقق جهش تولید است، نباید به جای حمایت از تولید، هزینه‌های تولید را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز دچار وابستگی شدید در حوزه خوراک دام و روغن نباتی هستیم که برای رفع این وابستگی باید به طور جدی چاره‌ای اندیشیده شود، جایگاه ارز در اقتصاد بسیار مهم است و امروز ارز کشور نیاز به مدیریت و نظارت جدی دارد که این مهم اراده و همت جدی مسئولان را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ایام نوروز را پیش رو داریم از این رو مردم باید نسبت به سفرهای نوروزی حساس باشند و کنترل و مدیریت را مورد توجه قرار دهند، همچنین در ایام ماه مبارک شعبان و اعیاد ارزشمند شعبانیه باید مراقبت‌ها تشدید شود.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: نباید اجازه داد که عده‌ای از مراسمات دینی سوءاستفاده کنند، همه باید مراقب باشند تا برگزاری مراسم‌های مذهبی سبب گسترش آلودگی و انتقال ویروس نشود، از این رو متدینین باید با رفتار شایسته الگویی برای دیگران باشند و همه باید نسبت به انجام این وظیفه شرعی اقدام کنند.

وی عنوان کرد: خیمه جمهوری اسلامی ایران متعلق به تمامی ملت ایران است و همه باید با اتحاد و همبستگی همه‌جانبه در حفاظت از این خیمه و تحقق اهداف آن تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز باید دست از سر لجاجت با ملت ایران اسلامی بردارند و حق مسلم این مردم را مد نظر قرار دهند و حقوق مسلم آنها را پس دهند.

انتهای پیام/712/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مشکلات اقتصادی دری نجف آبادی اقتصادی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی