Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:01:16 GMT

تحقق وعده استاندار تهران برای ترمیم محور چرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۶۹۸

تحقق وعده استاندار تهران برای ترمیم محور چرمشهر

استاندار تهران پس از افتتاح محور غدیر در هفتم اسفند ماه جاری به مردم شهرستان ورامین قول داد که ظرف ۱۰ روز اداره کل راهداری استان تهران نسبت به تعیین پیمانکار و آغاز عملیات بهسازی محور اقدام کند که این وعده محقق شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این در هفتم اسفند ماه جاری، استاندار تهران پس از افتتاح آزادراه غدیر به مردم شهرستان ورامین قول داد که ظرف ۱۰ روز اداره کل راهداری استان تهران نسبت به تعیین پیمانکار و آغاز عملیات بهسازی محور اقدام کند که تحقق این مهم حکایت از پیگیری دقیق این موضوع از سوی استاندار تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی در مورد ضرورت ترمیم جاده محور چرمشهر اظهار داشت: پس از احداث شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاری در اواسط دهه ۶۰ و احداث محور مواصلاتی قم – گرمسار در اوسط دهه ۸۰، تردد در محور ورامین- چرمشهر از خودروهای شخصی به تریلی و کامیون‌های حمل بار تغییر کرد و عرض اندک این جاده سبب بروز حوادث جاده‌ای می شد.

وی افزود: عبور روزانه هزاران دستگاه خودروی سنگین از این محور، رفته رفته آسفالت این مسیر را به ویژه در حوزه سه راهی حسن آباد به محور قم - گرمسار فرسوده کرد تا جایی که تردد خودروها به ویژه در زمان بارش نزولات جوی بسیار سخت شد که با افتتاح آزادراه غدیر، بر تعداد تردد خودروهای سنگین افزوده و عبور از این محور کم‌عرض، علاوه بر احتمال بروز حوادث جاده‌ای، بر خرابی این جاده افزود و عملا دسترسی مردم ورامین به آزادراه غدیر را سخت‌تر کرد.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به نیاز مردم ورامین و خودروهای عبوری برای دسترسی به محور غدیر و بزرگراه قم- گرمسار به عبور از جاده چرمشهر با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی  اداره کل راهداری استان تهران، پیمانکار پروژه تعیین و کار اجرایی آغاز شد.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسنی بندپی با بیان اینکه دولت تلاش خود را برای ترمیم این محور با اختصاص اعتبار ۳ میلیارد تومانی انجام داد افزود: پیمانکار پروژه ابتدا نسبت به آزمایش زیرسازی محور اقدام می‌کند تا نوع عملیات ترمیم مشخص شود و به سرعت عملیات ترمیم آغاز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال

ایسنا/سمنان استاندار سمنان خواستار ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال در این استان شد.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست صمیمانه با برخی مدیران صنایع استان اظهار کرد: مدیران صنایع استان طرح‌های خود در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ را ارائه دهند.

وی گفت: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده؛ مدیران صنایع استان طرح ها و ایده های خود را در جهت تحقق شعار سال ارائه دهند تا انشاله در پیشبرد اهداف مشخص شده گام برداریم.

وی افزود: نقش مجموعه صنایع همیشه در تحقق اهداف موثر و چشمگیر بوده است.

استاندار بیان کرد: بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی استان سمنان در حوزه های امنیت و رضایت سرمایه گذاران در جایگاه نخست در سطح کشور حضور دارد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم جلسات با مدیران صنایع به صورت ماهانه برگزار شود گفت: برای تامین مسکن کارگران ، این آمادگی وجود دارد تا اراضی لازم جهت احداث مسکن برای متقاضیان و کارگران شرکت ها واگذار شود.

استاندار سمنان در پایان ضمن بیان اینکه ۱۶۴ واحد کاملا تعطیل به چرخه تولید برگشته است‌ افزود: با توجه به دانشگاهی بودن استان تلاش داریم زمینه حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی را در شرکت های دانش بنیان جهت اشتغال فراهم سازیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • شب به یادماندنی در چند کیلومتری پایتخت
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟