Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک در برخی مقاطع آزادراه قزوین-تهران و محور شهریار - تهران

وی درباره ترافیک حالِ حاضر جاده ها، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در اغلب مقاطع خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت همچنین محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، تردد روان است.

آشوری در تشریح آخرین وضعیت جوی محورها از بارش باران در برخی از محورهای استان مازندران خبر داد و گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* کمترین تردد جاده ای بین ساعات ۳ تا ۴ صبح

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2336 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 2 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 18.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* آزادراه های کرج-تهران و کرج-قزوین پرترافیک ترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 127 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 120 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با 116 هزار تردد ثبت شد.

* انسداد جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه و محور مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان

آشوری یادآور شد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور شهداد-نهبندان، محور سروآباد-پاوه و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی افزود: همچنین محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده پونل-خلخال و محور فرعی شمشک-دیزین ‌به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها ترافیک راه جاده هراز کندوان آزادراه کرج ترافیک جاده ها تردد روان وضعیت ترافیکی راه ها آزادراه قزوین بین ساعات جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران