Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

سردار حبیب‌الله جان‌نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه کسانی که دوره خود را به پایان رساندند فراگیران اسفند ۱۳۹۸ هستند، اظهار داشت: بیش از سه هزار نفر رزم مقدماتی و تخصصی را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که امروز در میدان صبحگاه حضور دارند، دروس عمومی، انتظامی، عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، اردوگاهی، کارگاهی ورزش و آمادگی جسمانی را در شش رسته به پایان رساندند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سردار محمدعلی نوری‌نژاد معاون هماهنگ‌کننده ناجا و سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم دانش آموختگی ناجا سردار اشتری فرمانده ناجا ستاد ناجا فراگیران ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور بیش از ۵ هزار نفر از رزمندگان و جانبازان پیشکسوت دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان عزیز گردان‌های لشگر تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن زاده فرمانده لشگر محمد رسول اله تهران بزرگ در پادگان دوکوهه یادمان شهدای لشگر ۲۷ به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در این اجتماعی بزرگ حاضران با شهدا میثاق بستند تا آخرین نفس در راه آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بمانند.

این مراسم در پادگان دوکوهه و در محل صبحگاه یادمان شهید حاج احمد متوسلیان و شهید همت از سرداران و فرماندهان کشور برگزار شد.

کد خبر 6081722 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد