Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی برای نخستین بار پس از ۱۵ سال در گلزنی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، کریستیانو رونالدو برای دومین فصل پیاپی در یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد. این اتفاق سه شنبه با حذف مقابل پورتو رخ داد. مهاجم یوونتوس همچنین پس از ۱۵ سال نتوانست در مرحله حذفی این رقابت ها گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهترین نتیجه ستاره پرتغالی در این بازی ها پس از ترک رئال مادرید (سال ۲۰۱۸) حضور در یک چهارم نهایی بود که یوونتوس مغلوب آژاکس شد. اگر چه قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان و بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها در دوره های گذشته در هفت بازی هفت گل به ثمر رساند و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ مقابل اتلتیکومادرید با هت تریک تعیین کننده ظاهر شد، اما سه شنبه شب نتوانست گلزنی کند و مانع از حذف تیمش شود. 

رونالدو که در گلزنی ناکام بود شاهد دبل فدریکو کیه‌زا بود اما این گل ها برای تیم آندره‌آ پیرلو کافی نبود، با وجود این که یوونتوس بیشتر دقایق نیمه دوم و وقت های اضافه را با یک بازیکن بیشتر بازی کرد. در طرف دیگر سرجیو اولیورا ابتدا از روی نقطه پنالتی نتیجه را یک بر صفر کرد و در وقت های اضافه با گلزنی از ضربه آزاد حذف تیم تورینی را رقم زد. بانوی پیر با وجود پیروزی ۳ بر ۲ در وقت های اضافه به دلیل گل خورده در خانه از این رقابت ها کنار رفت. 

در این بازی مهدی طارمی یک پنالتی برای تیمش گرفت اما در نیمه دوم در دو دقیقه دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ليگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کرده و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

دیگر خبرها

  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا