Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: سه هزار و ۳۹۴ نفر به عنوان شورای شهر و روستا در گلستان با رای مردم در مسائل عمرانی اقتصادی و غیره با دولت مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در آیین افتتاح ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گلستان اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور برکات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: در 998 نقطه که 34 نقطه آن شهری و 964 نقطه آن روستایی است انتخابات برگزار می شود و  سه یا پنج  یا هفت نفر به عنوان شورای شهر و روستا انتخاب می شوند و در گرگان که مرکز استان است این تعداد 9 نفر در نظر گرفته شده است.

 

حق شناس یادآور شد: سه هزار و 394 نفر به عنوان شورای شهر و روستا در گلستان در طی چهار سال در خصوص مسائل عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و رفاهی با دولت مشارکت می کنند تا سطح رفاه جامعه افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور باعث می شود در تصمیم گیری ها بتوانیم با قدرت بیشتری عمل کنیم و حضور سه هزار و 394 نفر عضو شورای شهر و روستا در استان قوت قلبی برای تصمیم گیری بهتر مسئولان استان به شمار می رود.

 

استاندار گلستان متذکر شد: گاهی موضوعات مهمی از سوی اعضای شورای شهر و روستا به مسئولان منتقل می شود که گاهی این مسائل از دایر نگاه مسئولان خارج بوده و باعث شده که مشکل یک منطقه برطرف شود.

 

حق شنای بیان کرد: 99 روز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرصت داریم و هر کاری که بتوانیم برای افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت پرشور انتخابات انجام می دهیم.

 

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که اگر انتخابات پرشور برگزار شود بخشی از معضلات کشور حل می شود، ابراز داشت: معضل کشور مشخص است کم اعتمادی یک معضل برای کشور به شمار می رود و باید تلاش کنیم که این مشارکت افزایش یابد.

 

استاندارگلستان تاکید کرد: در آخرین انتخابات میزان مشارکت مردم 58 درصد بوده و باید از فرصت پیشرو تا زمان برگزاری انتخابات برای افزایش مشارکت مردمی اقدام کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی حق شناس ستاد انتخابات انتخابات مجلس استاندار گلستان انتخابات شورای شهر و روستا برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد