Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@17:52:17 GMT

تصادف زنجیره‌ای در شهرکرد خبرساز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۳۰۵۳

تصادف زنجیره‌ای در شهرکرد خبرساز شد

رئیس پلیس راهور شهرستان شهرکرد از برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با چهار خودرو در شهر شهرکرد خبر داد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

نوروزعلی رحمانی امروز گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس خدمات شهری در میدان معلم به علت سرعت بالا و سرعت‌عمل پایین در استفاده از ترمز با 4 خودرو ایستاده در پشت چراغ قرمز برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور شهرستان شهرکرد با مقصر اعلام کردن راننده اتوبوس در بروز این حادثه ادامه داد: پس از اصابت با خودروها و عبور از آن‌ها وارد بلوار شده و با برخورد با درختان متوقف شد.

وی با اشاره به آسیب جدی به 4 خودرو پشت چراغ قرمز اضافه کرد: این حادثه خسارت جانی در بر نداشت و فقط یکی از سرنشینان خودروهای ایستاده در پشت چراغ قرمز دچار مصدومیت شد که به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس مداوا شد.فارس

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،محمد عشقی اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مهر در خبری نوشت:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897013

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم