Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون دانش آموزی ایران بسته پیشنهادی را به منظور برگزاری مسابقات مجازی در ۱۰ رشته ورزشی به همراه دستورالعمل آن به فدراسیون جهانی دانش آموزی ارائه کرد.

حسین بابویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات و تمرینات ورزشی در سطح دنیا دچار وقفه شده و حوزه دانش آموزی نیز از این قضیه مستثنی نیست، بیان کرد: بنابراین دستورالعمل برگزاری مسابقات به صورت مجازی در ۱۰ رشته ورزشی را تهیه و پیشنهاد برگزاری را در سطح قاره به فدراسیون دانش آموزی آسیا ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات به صورت مجازی، مهارت محور و ایستگاه پایه برگزار می شود و دستورالعمل برگزاری مسابقات در هر رشته ورزشی به صورت مجزا تدوین شده است که شامل رشته های فوتسال، فوتبال، والیبال، هندبال، کاراته، بسکتبال، ووشو، تکواندو، شطرنج و طناب زنی می شود و به طور مثال در رشته فوتسال ۵ نفر اعضای یک تیم بخش های تعریف شده ای نظیر شوت به دروازه، هدف زنی، حمل توپ و مواردی از این دست را با حضور ناظر انجام داده و فیلم تهیه شده را برای هیات ۱۰ نفره داوران ارسال می کنند و به هر تیمی که زمان و خطای کمتری داشته امتیاز بیشتری تعلق می گیرد و این الگوی امتیاز دهی و روش برگزاری برای سایر رشته های ورزشی نیز تعریف شده است.

رییس فدراسیون دانش آموزی با بیان اینکه فدراسیون دانش آموزی آسیا تاکنون با برگزاری مسابقات فوتسال به صورت مجازی موافقت کرده و سایر ۹ رشته باقی مانده در دست بررسی قرار دارد، گفت: این اولین بار است که در دنیا چنین اتفاقی رقم می خورد و پس از بررسی در کمیسیون فنی فدراسیون دانش آموزی آسیا و تایید آن، در مجمع عمومی این فدراسیون نیز با رای ۱۰۰ درصدی تمامی کشورهای عضو به تصویب رسیده است.

بابویی افزود: بنابراین اولین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزی آسیا در دوران کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در مجمع عمومی فدراسیون دانش آموزی آسیا، پیشنهاد شد در صورت برگزاری موفقیت آمیز مسابقات، این پیشنهاد به فدراسیون جهانی دانش آموزی نیز ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در مجمع عمومی فدراسیون دانش آموزی آسیا تاکید شد که باید این مدل مجازی برگزاری مسابقات پس از توقف شیوع ویروس کرونا در دنیا، همچنان ادامه یابد، اظهار کرد: به دلیل مسافت طولانی کشورهای آسیایی، هزینه های بالای تردد و ضعف مالی برخی کشورهای آسیایی، تصمیم بر این شد تا برگزاری این مسابقات پس از اتمام دوران کرونا نیز انجام شود چرا که نگاه عدالت محور را در سطح قاره آسیا ترویج داده و باعث می شود تمامی کشورها بتوانند در حق شرکت در مسابقات به صورت مجازی برخوردار باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسین بابویی فدراسیون دانش آموزی فوتسال فدراسیون دانش آموزی آسیا فدراسیون دانش آموزی آسیا برگزاری مسابقات صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان