Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@20:05:30 GMT

اجرای عقد و عروسی در تالار و سالن عقد فضای باز

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۳۳۱۱

اجرای عقد و عروسی در تالار و سالن عقد فضای باز

در صورتی که مراسم شما یک عقد ساده است می‌توانید به جای انجام آن در یک تالار یک مجموعه کوچک مثل محضر عقد را انتخاب کنید. برخی از محضرهای عقد در فضای باز دارند که در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا انتخاب چنین سالنی بسیار هوشمندانه و عاقلانه است.

برگزاری مراسم عقد عروسی در سالن عقد یا باغ عروسی و فضای باز

همان‌طور که اشاره شد در شرایط فعلی که در بحران همه گیری ویروس کرونا هستیم برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی با توجه به فضای باز مناسب بسیار کار درستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتخاب یک باغ تالار مناسب ضمن زیباتر شدن مراسم و جشن شما لحظات شیرین و به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم زده‌اید و تشریفات و خدماتی که در این مجموعه برگزار می‌شود بسیار بهتر و زیباتر از یک تالار در سطح شهر است.

یکی دیگر از دلایلی که انتخاب باغ عروسی پیشنهاد می‌شود عکس و فیلم‌هایی است که در باغ گرفته می‌شود. با توجه به فضاهای مختلف و لوکیشن های متعددی که در باغ وجود دارد عکس‌ها و فیلم‌هایی که از مراسم شما ثبت می‌شود بسیار زیباتر و مناسب‌تر از یک تالار و سالن عقد ساده خواهد بود.

در ادامه برخی از نکات مهم که برای اجرای مراسم عروسی در تالار، باغ عروسی یا سالن عقد باید مدنظر داشته باشید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

موقعیت مکانی تالار و باغ تالار محل برگزاری عقد و عروسی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب تالار حتماً در می بایست نظر داشته باشید فاصله مکانی و دسترسی آسان به آن است.

برای اینکه جشن خوبی در یک فضای باز و خاطره انگیز داشته باشید باید به موضوع توجه خاصی داشته باشید که باغ تالار میزبان شما و جشنتان  چقدر با میانگین میهمانان شما فاصله دارد. برای مثال باغ تالار والا یکی از تالارهایی است که با وجود قرار گرفتن در منطقه شهریار دسترسی مناسبی از اتوبان دارد و بسیار آدرس مناسب و سرراستی دارد و تا درب ورودی باغ در آسفالت هستید و مشکلی برای مهمانان شما بخصوص رد شب پیش نخواهد آمد.

همچنین جهت سهولت مهمانان خود می توانید یک لوکیشن از باغ عروسی محل برگزاری مراسم خود تهیه نمایید و در اختیار مهمانان خود قرار دهید تا هنگام مراجعه به مجموعه مشکلی نداشته باشند و به آسانی باغ یا تالار عروسی که میزبان مراسم شماست را پیدا نمایند.

فضای باز و محوطه تالار

نکته مهم و حائز اهمیت دیگری که می‌تواند جشن شما را بهتر کند، توجه به میزان فضای باز باغ تالار انتخابیتان است. باید در نظر داشت که فضای بازی را که هر باغ عروسی به شما ارائه می‌کند متناسب با ظرفیت خود آنجاست. چرا که بر خلاف تالارهای معمول که با توجه به تعداد میهمانان شما بعضی از بخش‌های تالارشان را ممکن است برایتان محدود کنند، باغ تالارها هر چه که در فضای بازشان در اختیار دارند به شما ارائه خواهند کرد

. همانطور که می دانید اهمیت تعداد میهمانان شما برای برگزاری جشن عروسی بسیار مهم است و باید خاطر نشان کرد که برای انتخاب یک باغ عروسی مناسب و همچنین یک جشن ایده آل در فضایی باز باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشید که میزانفضای بازی را که به شما ارائه میدهند آیا با تعداد میهمانان شما همخوانی و تناسب دارد یا نه.

اگر فضای کوچکی را برای برگزاری جشنتان انتخاب کنید حتی اگر تعداد میهمانان دعوتی شما کم باشد باز هم احساس خوبی در حین جشن نخواهید داشت. زیرا بهترین جشن عروسیتان را اگر قصد برگزاری در یک باغ تالار را دارید باید بدانید در باغ تالاری بزرگ خواهید داشت.

باغ تالارهای زیادی نظیر باغ عروسی والا فضای بزرگ و وسیعی را برای شما تدارک دیده اند که به شما در داشتن یک شب رویایی و به یادماندنی کمک شایانی خواهد کرد.

کیفیت پذیرایی و پرسنل

یکی دیگر از موضوعاتی که برای برگزاری جشن عروسی در فضای باز بسار مهم است و متاسفانه خیلی از زوجین حین برگزاری جشن به آن پی میبرند نوع پذیرایی و نحوه برخورد پرسنل با میهمانان است.

اگر خواستار یک جشن بی نقص هستید و قصد دارید تا سال ها خاطره  های جشن شما بین اقوام و آشنایان دست  به دست بچرخد واز آن یاد شود باید قبل از برگزاری مراسمتان حتما به سراغ پرسنل و کادر باغ تالار انتخابیتان بروید.

زیرا با این تصمیم هم با نفرات پرسنل میتوانید به خوبی آشنا شوید و همین که هماهنگی مناسبی را برای خودتان و آنها برمیگزینید. همچنین با این کار میتوانید نحوه برخورد آنها با میهمانانتان را تا حدی شخصی سازی کنید و از آنها بخواهید که متناسب با نزدیکی اقوام و فامیلتان به شما چه برخوردی با آنها داشته باشند.

بخصوص اگر مراسم شما در فضای باز است باید دقت داشته باشید که پرسنل به میزان کافی در تالار وجود داشته باشد تا در کیفیت میزبانی و پذیرایی خللی ایجاد نشود.

با این برنامه ریزی مطمئنا یک شب خاطره انگیز برای خود و همسرتان خواهید ساخت.

چیدمان و دکوراسیون باغ عروسی

فضای باز و لوکیشن های متعددی که در باغ عروسی می توانید داشته باشید بسیار زیاد و خاص است و در حین برنامه ریزی برای برگزاری جشن عروسیتان حتما این نکته را در نظر داشته باشید که زیبایی بصری محیطی که در آن میهمانانتان را دعوت و مهم ترین شب زندگیتان را در آن سپری خواهید کرد بسیار مهم است. زیرا همه عروس و داماد ها علاقه دارند حین اجرای جشن از جزیی ترین اتفاقات و همچنین فضاهای مختلف تالارشان عکس و فیل های گوناگون و متفاوت ثبت شود. این به خاطر میل طبیعی تمام زوجین به خاطره سازی های مشترک است.

بدین منظور بعد انتخاب تالار یا باغ عروسی مورد نظرتان باید قبل از هر چیز دیگری با همسرتان به آنجا بروید. از نحوه گل آرایی و شمع آرایی گرفته تا چیدمان های خاص که مد نظرتان است و برای برگزاری جشنتان به آنها علاقه دارید میتوانید با مدیریت آنجا گفت و گو داشته باشید و تا حد امکان شخصی سازی های گوناگون را برای شب به یادماندنیتان انجام دهید. باغ تالار والا یکی از تالارهایی در سطح تهران است که این امکان را برای عروس و دامادهای خوش سلیقه و حساس فراهم آورده و کاملا به دکوراسیون توجه ویژه ای داشته است.

زمان برگزاری جشن

میتوان گفت شاخص ترین موضوعی که زوجین باید پیش از برگزاری جشن عروسی در فضای باز به آن توجه کنند انتخاب زمان مناسب برای اجرای جشن است.

باید قبل از برنامه ریزی برای چگونگی های متفاوت برگزاری جشنتان با مدیریت باغ تالار مورد نظرتان گفت و گویی در رابطه با زمان برگزاری آن داشته باشید. زیرا شرایط آب و هوایی مناسب میتواند به هر چه بیشتر ایده آل شدن مراسم عروسی شما کمک ویژه ای کند؛ پس باید در حین برنامه ریزی هایتان حتما به این موضوع هم رسیدگی کنید.

امروزه مجموعه های تحت عنوان خدمات مجالس وظیفه میزبانی مراسمات عقد و عروسی را  عهده دار هستند و کلیه امرو را بر عهده میگیرند. این مجموعه ها از رزرو مکان مناسب برای عروسی تا انجام امور مربوط به تشریفات مجالس را میزبانی می نمایند

تالارکده مرجع تالارهای عروسی https://www.talarkadeh.com/

پربیننده ترین اطلاعیه آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس تا ۲۸اسفند آخرین خبر وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس توپ رتبه بندی معلمان در زمین مجلس اظهارات تکان‌دهنده عروس ملکه انگلیس +عکس تمام ورودی‌های مازندران بسته شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مراسم عروسی تالار عروسی باغ تالار عقد و عروسی سالن عقد باغ عروسی برجام برگزاری جشن عروسی برای برگزاری جشن تعداد میهمانان داشته باشید برگزاری مراسم میهمانان شما برنامه ریزی فضای باز مراسم شما باغ عروسی باغ تالار سالن عقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کارهای خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس فتایی استان اعلام کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در صورت اصرار بر انتشار محتوای مجرمانه قطعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ فرزادپور افزود: شهروندان با دیدن هرگونه هنجار شکنی در بستر فضای مجازی می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۸۰ ارتباط بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم