Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهار هندبالیست از استان کرمانشاه به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور به منظور آمادگی هر چه بیشتر در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر آسیا دعوت شدند.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور به مدت چهار روز در ۲ گروه یعنی گروه اول ۱۸ لغایت ۲۰ اسفندماه و گروه دوم ۲۰ لغایت ۲۲ اسفندماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از اردوهای تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور نشمین شافعیان به عنوان سرمربی و هایسارینا باقری، غزل آقایی، مریم صیدی و مهسا آتش افرازه به عنوان بازیکن از استان کرمانشاه حضور دارند.

سارا فتاحی دیگر هندبالیست کرمانشاهی در رده سنی نوجوانان به اردوی تیم ملی هندبال دختران دعوت شده که این اردو از ۱۷ لغایت ۲۰ اسفندماه به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 5166466

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه تیم ملی هندبال اردو جوانان نوجوانان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 همدان عکس استانها شهرستان کرج تیم ملی هندبال جوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان