Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک رضی منش روز چهارشنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان افزود: در بین شهرهای شهرستان نیز، اسکو با بالاترین نرخ سالمندی ۱۴.۶۸ وضعیت نگران کننده ای دارد و نرخ سالمندی شهر ایلخچی ۸.۳۷ و سهند ۴.۴ است.

وی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در این شهرستان گفت: نسبت ازدواج به طلاق در شهرستان به ۲.۵ رسیده و در سالجاری آمار ازدواج در شهرستان ۲۲ درصد و طلاق ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسکو با بیان اینکه آمار ازدواج شهرستان در بازه زمانی ۱۰ ساله روند کاهشی داشته و متاسفانه آمار طلاق صعودی بوده افزود؛ نسبت ازدواج به طلاق از ۷‌.۷۵ در سال ۹۰ به ۲.۵ در سال ۹۹ رسیده به عبارت دیگر در سال ۹۹ به ازای هر ۲‌.۵ ازدواج شاهد یک طلاق در شهرستان هستیم و متاسفانه ۴۰ درصد ازدواج های شهرستان در سال جاری منجر به طلاق شده است.

رضی منش با تاکید بر لزوم اهتمام مدیران شهرستان به اجرای سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: ثبت دقیق و همچنین رصد مستمر وقایع حیاتی چهارگانه (ولادت، مرگ، ازدواج و طلاق) جهت برنامه ریزی و تقسیم کار بین دستگاه های اجرایی جهت تحقق سیاست های جمعیت یک ضرورت است.  

فرماندار شهرستان اسکو از اتمام مراحل تدوین و تصویب سند شهرستانی ازدواج و طلاق با رویکرد حساس سازی جامعه و نهادهای تاثیرگذار نسبت به پیامدهای مثبت ازدواج آگاهانه و به موقع جوانان و همچنین تاکید بر عواقب و پیامدهای منفی طلاق و راهکارهای پیشگیرانه خبر داد و افزود در این سند تلاش شده تا با مطالعه دقیق وضع موجود، شناسایی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم مداخلات لازم برای برون رفت از مشکلات انجام گیرد.

رضی منش افزود؛ برابر بند ۲ سیاست های کلی جمعیت باید تمام دستگاه ها برای رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده تلاش کنند که برای تحقق این مهم باید تلاش مضاعف صورت پذیرد.

وی همچنین با انتقاد از عدم احداث آرامستان سهند و نقش برجسته آن در ایجاد تعلق خاطر و هویت سازی در این شهر گفت؛ در صورت عدم اقدام موثر در اجرای مصوبات با اهمال کنندگان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رضی منش همچنین با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی خیر ساز در شهر جدید سهند، این اقدام را گامی در جهت تامین نیازهای درمانی این شهر و از ضروریات ایجاد هویت در شهر سهند دانست.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور آذربایجان شرقی اسکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور آذربایجان شرقی اسکو سازمان ثبت احوال كشور آذربایجان شرقی اسکو اخبار کنکور رضی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 

استاندار هرمزگان طی حکمی محمد رادمهر را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب کرد. 

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندارهرمزگان با صدور حکمی محمد رادمهر را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب کرد.

 محمد رادمهر، سابقه مدیرکل پدافند غیرعامل استان، فرماندار جاسک و فرماندار پارسیان را در کارنامه خدمت خود دارد.

لازم به ذکر است پیش از این مجید سلحشور فرماندارویژه میناب بود که روز گذشته بر اساس حکم مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد