Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:21:27 GMT

۵G همراه اول به هرمزگان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۴۲۹۵

۵G همراه اول به هرمزگان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جواد آذری جهرمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطی در هرمزگان اظهار کرد: روز گذشته در جزیره کیش تکنولوژی 5G از سوی ایرانسل رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این نسل از ارتباطات نیز در این جزیره رونمایی شد.

وی افزود: همراه اول نیز گام‌های خوبی در این زمینه برداشته و بزودی در استان هرمزگان و هم در جزیره کیش و هم در جزیره قشم برنامه راه اندازی 5G  را دارد که تحولی بزرگ در توسعه ارتباطات نسل جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ارتباطات و مخابرات در هرمزگان از آمادگی برای همکاری با اپراتورهای تلفن همراه در کشور برای توسعه بیش از پیش تکنولوژی‌های ارتباطی در استان خبر داد.

به گزارش فارس، میزان دسترسی ارتباطی مردم ساکن در روستاهای هرمزگان با افتتاح صدها پروژه امروز در این استان از متوسط کشوری فراتر رفت و دو منطقه بشاگرد و کوهشاه احمدی هرمزگان نیز که در فقر ارتباطی قرار داشتند، از محرومیت خارج شدند.

در 6 ماهه اخیر با تفویض اختیاری که از سوی استاندار به معاون توسعه منابع استانداری هرمزگان صورت گرفته بود، بصورت دو هفته یکبار میزان پیشرفت پروژه‌های ارتباطی در استان بخصوص در دو منطقه بشاگرد و کوهشاه احمدی رصد و ارزیابی می‌شد و یکی ازدلایل اصلی به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، تلاش مخابرات هرمزگان در فیبررسانی به این مناطق و کنترل مستمر پروژه‌های در حال کار از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان بوده است.

انتهای پیام/ خ

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ارتباطات هرمزگان جزیره کیش ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان