Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: کارگاه تولید فنس در مرکز ترک اعتیاد گلستان (آقایان) در مکانی به مساحت ۱۲۰ مترمربع با ظرفیت اشتغالزایی برای سه نفر و با ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

 موسوی گفت: در این کارگاه طی هر ساعت ۱۲۰ مترمربع فنس در ابعاد و شکل‌های مختلف تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین در بخش بانوان و در مرکز اطهر کارگاه تولید قارچ با سرمایه اولیه ۱۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای سه نفر به صورت مستقیم و هشت نفر به صورت غیرمستقیم راه‌اندازی شد.

او گفت: در هر ۲ مجموعه بهبودیافتگان از اعتیاد مشغول کار خواهند شد و درآمد آن‌ها صرف بهبودی بیماران اعتیاد خواهد شد.

فرماندار مراغه گفت: مراکز ترک اعتیاد مراغه در ۲ بخش بانوان و آقایان در خصوص اشتغالزایی بهبودیافتگان از بیماری اعتیاد اقدامات خوبی انجام داده است.

او افزود: پس از رهایی از اعتیاد یکی از اصلی‌ترین مشکلات موضوع بیکاری است که خوشبختانه در این خصوص در مراغه مشکلی نداریم.

او آمار افراد معتاد و هزینه‌های معتادان برای تهیه مواد مخدر در کشور را رقمی بسیار بالا دانست و گفت: در این زمینه دستگاه‌های متولی باید به صورت علمی و با رعایت تمامی موارد فرهنگی و اجتماعی ورود کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز ترک اعتیاد طرح اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه