Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید علی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند اخذ مالیات  از پزشکان  طبق مصوبه  مجلس اظهار کرد:مراکز پزشکی که پزشکان در آنجا خدمات ارائه می‌دهند موظف هستند از حق الزحمه‌ای که دارند ١٠ دصد را علی الحساب به عنوان مالیات پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون سال گذشته هم وجود داست و امسال هم اجرا می شود. این موضوع با مالیاتی که یک پزشک باید در مطب پرداخت کند، متفاوت است.

وی گفت:این قانون مربوط به درآمد‌هایی است که پزشکان از کار در مراکز پزشکی به دست می آورند و مراکز میزبان پزشکان باید ١٠درصد از این درآمدها را علی الحساب کسر و به حساب سازمان مالیاتی واریز کنند.

رئیس سازمان امور مالیاتی در رابطه با میزان مالیات پرداخت شده از سوی پزشکان گفت: آماری در این خصوص در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید:

٧٠درصد اظهار نامه‌ها را بدون رسیدگی می‌پذیریم/ تراکنش خیرین رصد می‌شود

پارسا با اشاره به عدم تمکین نصب کارتخوان در مطب توسط پزشکان بیان کرد: در همه اصناف کم و بیش این پدیده وجود دارد.در طول سال با توجه به شیوع کرونا تمام پزشکان مشغول فعالیت‌های پزشکی بودند و نصب کارتخوان در مطب‌ها و استفاده از آن رشد خوبی داشته است.

رئیس سازمان مالیاتی گفت:اطلاعات مربوط به تراکنش‌های بانکی سطح بالای تمام کسب و کار‌ها را در اختیار داریم؛ بنابراین اگر مودیان مالیاتی از جمله پزشکان دستگاه کارتخوان هم در محل کار خود نصب نکنند، ما اطلاعات مالی آن‌ها را از طریق روش های دیگر از جمله رصد حساب‌های بانکی به دست می آوریم و برای آنها مالیات تعیین می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مالیاتی مالیات پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله عباس پور روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با ابراز خرسندی از موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و تبریک به این مناسبت، با ارائه گزارش عملکرد حوزه مالیات استان، تأکید کرد: بر اساس منشور حقوق مؤدیان مالیاتی، خود را ملزم می‌دانیم ضمن رعایت شأن و کرامت انسانی مراجعان و مؤدیان مالیاتی و توجه به وجدان کاری و انضباط اجتماعی، روند ارائه خدمات‌رسانی و رفتار سازمانی را بهبود ببخشیم.

وی اعلام کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است و خوشبختانه با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهرها و روستاهای استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱,۷۳۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمدهای مالیاتی استان محقق شده و این درآمدها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

کد خبر 6079459

دیگر خبرها

  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • مالیات خودروهای لوکس تعیین شد
  • میزان مالیات خودرو اعلام شد
  • مالیات خودرو‌های لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودرو‌ها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودروها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد
  • کدام خودروها مشمول مالیات شدند؟
  • سهم ۱۳۰۸ میلیارد تومانی مالیات از درآمدهای دولت