Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت ارزان ترین مایع ظرفشویی در بازار  به شرح زیر است:

نام کالا  قیمت (تومان) مایع ظرفشویی لوفانته مدل Lemon Mint حجم 200 میلی لیتر ۷,۱۰۰ مایع ظرفشویی آتی مدل Lmn حجم 500 میلی لیتر ۹,۵۰۰ مایع ظرفشویی هوم پلاس مدل Yellow حجم 750 میلی لیتر ۱۸,۳۸۵ مایع ظرفشویی صحت مدل Orange حجم 500 میلی لیتر ۱۵,۰۰۰ مایع ظرفشویی گلی صورتی مقدار 1 کیلو گرمی ۱۲,۹۹۰ مایع ظرفشویی تاپ مدل Strawberry حجم 1000 گرم ۱۳,۵۸۰ مایع ظرفشویی پاکناز مدل Jasmine حجم 700 میلی لیتر ۱۶,۳۱۰ مایع ظرفشویی شوکا مدل ZARF1 حجم 1 لیتر ۱۳,۵۰۰ مایع ظرفشویی یکتا مدل سیب حجم 1000 میلی لیتر ۱۳,۵۸۰

انتهای پیام/ 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایع ظرفشویی قیمت مایع ظرفشویی مایع ظرفشویی میلی لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای برقی چینی ارزان شد

تین نیوز

قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن چین کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، برنامه ریز دولتی این کشور اعلام کرد که قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن جنوبی چین، یک کلانشهر با استقبال بالای خودروهای برقی، در سال جاری بین پنج تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بر اساس بیانیه کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، خودروهای بی وای دی و دنزا با کاهش ۷.۱۵ تا ۹.۷ درصدی، پیشتاز کاهش قیمت بوده اند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین از عرضه بیش از حد و کاهش هزینه باتری به عنوان دلایل اصلی یاد کرد.

 کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین بر این باور است که بیش از ۱۱۰ مدل خودروی انرژی جدید از میان ۱۵۰ خودروی جدید در سال جاری عرضه شود و رقابت با انواع مختلف جنگ قیمت را تشدید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟