Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس؛ جمعی از سهام‌داران حقیقی بانک مهر اقتصاد با طرح شکایتی خواستار رسیدگی مجدد و الزام به ارزش‌گذاری منصفانه اموالشان شدند. در بخشی از لایحه‌ی آنها آمده است: «اینجانبان خواهان‌های این دعوی همگی سهامدار حقیقی بانک مهر اقتصاد هستیم. برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر ادغام این بانک در بانک سپه بدون ارزش‌گذاری منصفانه اموال و خلاف دستورالعمل ۳۱بندی مصوب سران قوا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این لایحه شکایت علیه دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی، بانک سپه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران و دیگر اطراف مرتبط با ماجرای ارزش‌گذاری بانک مهر اقتصاد تهیه و تدوین شده است. سهام‌داران هم‌چنین خواستار پرداخت کلیه حقوق قانونی و هزینه‌ها و خسارت‌های مرتبط با دادرسی پرونده در محاکم شده‌اند.

 

به گزارش فارس کمپین «ضرورت ارزش‌گذاری منصفانه مهر اقتصاد» در فارس‌من نیز تأسیس شده و تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار امضا بعنوان حمایت دارد. حامیان کمپین معتقدند دولت تشریفات لازم از جمله کسب رضایت سهامداران حقیقی و ارزش‌گذاری منصفانه و به‌روز اموال و دارایی‌ها را به‌درستی انجام نداده است. مسؤلین مختلفی از جمله رئیس‌کل بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و نمایندگان مجلس تاکنون قول پیگیری مطالبه را داده‌اند. 

 

فارس من هم‌چنان پیگیر مطالبه آنها است. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهر اقتصاد فارس من خبرگزاری فارس وزارت اقتصاد و امور دارایی بانک سپه بانک مهر اقتصاد ادغام مهر اقتصاد ارزش گذاری منصفانه مهر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو

صهیونیست‌ها پنجشنبه شب بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمده و به سیاست‌های کابینه نتانیاهو در خصوص تبادل اسرا اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان با برپایی تظاهرات در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه کریاه در تل آویو، خواستار توافق فوری برای مبادله اسرا شدند.

معترضان خواستار تلاش جدی برای آزادی فوری اسرای صهیونیست شده و توقف مذاکرات برای مبادله اسرا را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پاریس خواستار خویشتن‌داری کشور‌ها در غرب آسیا شد
  • پاریس خواستار خویشتن‌داری کشورها در غرب آسیا شد
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • چاپ اسکناس‌های ریز دیگر بصرفه نیست | چاپ اسکناس درشت تورم‌زاست؟
  • چاپ اسکناس‌های درشت‌ تورم‌زا است؟
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند