Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یونس عزیزی رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اردو‌های راهیان نور یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است، گفت : اردو‌های راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنجینه تمام نشدنی است که می‌تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کرونا اردو‌های راهیان نور را تعطیل کرد، گفت : بنا داریم از ظرفیت فضای مجازی به ویژه سایت "مرصاد یار" برای آشنایی جامعه و نسل جوان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کرده و اردو‌های راهیان نور را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: از بهمن ماه امسال برای برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی برنامه ریزی کردیم و امروز خوشبختانه این رخداد اجرایی شده و می‌کوشیم تا این اردو‌های مجازی را برای همه اقشار جامعه برگزار کنیم.

عزیزی با اشاره به آغاز اردو‌های راهیان نور مجازی دانش آموزی در یادمان مرصاد در روز ۱۶ اسفند، افزود: این اردو‌های مجازی با استقبال خوب دانش آموزان در شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) همراه شد.

عزیزی ادامه داد: در روز ۱۸ اسفند هم اردو‌های راهیان نور مجازی در یادمان شهدای پاوه برگزار شد که اگرچه پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفری دانش آموزان را کرده بودیم، اما شاهد حضور ۱۲۰ هزار نفری دانش آموزان در این اردوی راهیان نور مجازی بودیم.

او با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور مجازی یادمان بازی دراز راس ساعت ۱۳ امروز (۲۰ اسفند) به مناسبت روز راهیان نور، گفت: تا پایان سال اردو‌های مجازی راهیان نور در دو یادمان مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین هم برگزار خواهد شد.

عزیزی با اشاره به آغاز سال راهیان نور کشور همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در اردیبهشت هر سال از کرمانشاه، گفت : سال ۱۳۹۸ این مراسم با حضور بیش از ۲۹ هزار و ۶۰۰ نفر از هموطنانمان در استان کرمانشاه برگزار شد که در نهایت هم شاهد بازدید ۱.۲ میلیون نفری هموطنانمان از یادمان‌های استان تا قبل از شیوع کرونا بودیم.

او اشاره‌ای هم به اعزام دانش آموزان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور تا قبل از شیوع کرونا داشت و افزود: سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۴ هزار و ۸۸۵ دانش‌آموز را به اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب اعزام کردیم که ۱۳ هزار ۲۹۱ نفر آن سهم راهیان نور غرب و مابقی سهم راهیان نور جنوب بوده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مرحله اختتامیه جشنواره استانی رهاورد سرزمین نور سال ۱۳۹۸، افزود: این مراسم را سال آینده یا به صورت حضوری و یا در صورت تداوم شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری برگزار کرده و از ۵۰ برگزیده استانی این جشنواره تقدیر خواهیم کرد.

عزیزی با اشاره برگزاری مرحله استانی جشنواره رهاورد نور سال ۱۳۹۹، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از بهمن امسال تا دی ماه سال آینده در قالب دلنوشته، متن ادبی، خاطره نویسی و ... در سایت مرصاد یار بارگزاری کرده و در جشنواره شرکت کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران راهیان نور اردوی راهیان نور اردو های راهیان نور راهیان نور مجازی استان کرمانشاه دانش آموزان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888771

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند