Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان بر برگزاری دوره های آموزش مجازی قانون مطبوعات تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن شغل روابط عمومی در ردیف مشاغل سخت و زیان آور از دیگر درخواست های شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان به شمار می رود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس تقی زاده در نشست مشترک هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان با رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: مهمترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، ایجاد هماهنگی، همراهی و هم نوایی  بین دستگاه های اجرایی دولتی و حاکمیتی است تا توان دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا تفاهم و سرمایه اجتماعی ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن  اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی  براساس مصوبه هیات دولت، گفت: اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان در وزارت کشور تدوین و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به وجود شوراها، کارگروه ها، گروه های کاری متعدد در کشور  ادامه داد: میزان موفقیت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی  استان کرمان یا هر شورای دیگری بستگی به میزان همکاری اعضای آن دارد و در راستای تعامل با دستگاه های مختلف جلست هیات مدیره با مدیران تشکیل می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان این مطلب که گرچه هنوز هم برخی با وظایف روابط عمومی ها آشنا نیستند، گفت: یکی از مشکلات موجود این است که برخی روابط عمومی دستگاه ها به دلیل عدم تسلط کامل به قانون مطبوعات، بعضا در تعاملات رسانه ای خود به شکلی عمل می کنند که می تواند برای آن دستگاه نیز مشکل ایجاد کند و یا اگر روزنامه ای انتقاد می کند ، واکنش مناسبی را انجام نمی دهند.

تقی زاده با تاکید بر اینکه مطالبه گری در چارچوب قانون حق رسانه هااست، گفت: برخی از روابط عمومی ها در هنگام مواجهه با هر گونه انتقاد، به جای ارائه اطلاعات درست به رسانه ها و استفاده از فرصت های قانونی تعیین شده از جمله ارسال جوابیه و .... به دنیال شکایت از رسانه و برخورد می روند که این اقدام فضا را از حالت تفاهم دور می کند .

وی اظهارداشت: انتظار می رود که مدیران با کمک روابط عمومی ها در مواجهه با هر انتقاد قانونی در قالب یک جلسه برای رسیدن به تفاهم تلاش کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان عباس تقی زاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی روابط عمومی ها استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی