Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالدین فرزادی پور گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸۵ شعبه اخذ رای در شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه برنامه بازدید خود از شهرستان ها در ستاد انتخابات شهرستان سرپل ذهاب حضور یافتند و با اعضای این ستاد تشکیل جلسه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: به واسطه شرایط کرونا مشکلات و کمبودهای وجود دارد که بکار گیری تمام ادارات و همکاری لازم را نیز می طلبد که انتخابات سالم برگزار شود..

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از برکات نظام است گفت: به واسطه برگزاری این حرکت سرنوشت ساز حق انتخاب داریم و نبایستی بگذاریم جایگاه رأی مردم و صندوق بی ارزش شود، لازمه تداوم این قضیه مشارکت حداکثری مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: در کشور شرایط خاصی است که همه باید در جریانات سیاسی پای کار بیایند، نباید بگذاریم نجوای تردید و ناامیدی در دل جامعه اثر بگذارد، دشمنان ایران اسلامی با ایجاد یاس و ناامیدی از عملکرد دولت تا کلان نظام بین مردم و حاکمیت فاصله بیاندازند.

وی تاکید کرد: زمینه برای برگزاری انتخابات قانونمند و با عدالت و دور از حاشیه سازی فراهم کنیم و با رعایت اصل بی طرفانه مردم را به مشارکت و حضور پای صندوق های رای فراخوانیم.

جلیل بالایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در این جلسه به ثبت نام غیرحضوری کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: یک اپلیکیشن وجود دارد که کاندیداها و نامزدها می‌توانند مدارک خود را در این اپلیکیشن بارگذاری و ثبت‌نام کنند و این فرآیند به صورت غیرحضوری است که می توان از طریق مراجعه به دفاترپیشخوان، کافی نت ها، نرم افزار موبایل و لب تاپ ثبت نام بعمل آورد و نیاز به مراجعه به فرمانداری  و تشکیل پرونده نخواهد بود.

وی افزود: در بحث شوراهای اسلامی نیز باید گفت تمهیدات برنامه ریزی و ترغیب به ثبت نام کاندیدهای انتخاباتی بر عهده معاون سیاسی فرمانداری است که نیروهای توانمند، چهره های سرشناس، متخصص و متعهد را دعوت به ثبت نام کند و از اهرم قوی برای اطلاع رسانی و روابط عمومی استفاده شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نورالدین فرزادی پور در ادامه این جلسه گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان فراهم است و در راستای اجرای ماده ۲۱ اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: طبق سنوات گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر واجد شرایط دارای رای در شهرستان داریم که با تمهیدات اندیشیده شده در سطح شهر ۳۵ صندوق ثابت و یک صندوق سیار، در بخش مرکزی یک صندوق ثابت و ۴۸ صندوق سیار، و در بخش قلعه شاهین ۴ صندوق ثابت و ۱۳ صندوق ثابت برای اخذ رای در اختیار خواهیم گذاشت.

فرماندار شهرستان ادامه داد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸۵ شعبه اخذ رای در شهرستان خواهیم داشت.

فرزادی پور به تفکیک جمعیت در شهر و روستاها اشاره کرد و گفت: شهرستان سرپلذهاب در بخش قلعه شاهین  ۱۱هزار و ۲۶۵ جمعیت در بخش مرکزی ۲۸هزار و ۴۶۱ نفر جمعیت و در سطح شهر ۴۵ هزار و ۴۸۱ نفر جمعیت دارا است.

وی در پایان به دعوت به مشارکت عمومی در صحنه انتخابات اشاره کرد و گفت: جلساتی با فعالان‌ سیاسی شهر برگزار شده، راهکارهای جهت دعوت و ترغیب و تشویق در صحنه حضور در انتخابات تدبیر شده که امید است با فضای بی طرفانه و سالم  به نتایج خوبی ختم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد انتخابات صندوق ثابت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

وی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

طباطبایی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب