Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:29:37 GMT

مسابقه ملی « به عشق محمد» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۶۷۸

مسابقه ملی « به عشق محمد» برگزار می شود

به مناسبت عید بزرگ مبعث، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه ملی «به عشق محمد» را ویژه هم گروه سنی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،به مناسبت عید بزرگ مبعث، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه ملی «به عشق محمد» را برگزار می کند، این مسابقه ویژه همه گروه های سنی است و علاقه مندان می توانند با ارسال تصاویر و ویدئوهای خود با هشتگ #به_عشق_محمد و ارسال آن به ادمین @razaviadmin در شبکه های اجتماعی، در آن مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موضوع ویدئوها و تصاویر ارسالی مخاطبان می تواند شامل این موارد باشد «لبخوانی (دابسمش) یکی از سرودهای خوانده شده در وصف پیامبر(ص)»، «ارسال تصویر پیروی از پیامبر (ص) در انجام کارهای خوب مثل هدیه دادن به دیگران، کمک به نیازمندان، نشر معارف نبوی، و...»، «ویدئوی قرائت یک سوره قرآن توسط فرزندان»، «شعرخوانی فرزندان در وصف پیامبر(ص)» و «تصویر نقاشی کودکان با محوریت پیامبر گرامی اسلام».

 

بخش دیگر این مسابقه، سوالاتی است که در کانال های رسمی و صفحه اینستاگرامی حرم مطهر رضوی به نشانی @razavi_aqr_ir طرح خواهد شد و مخاطبان می توانند پاسخ های خود را در بخش کامنت ها ارسال کنند.

 

شایان ذکر است به قید قرعه به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه، جوایزی از جمله تندیس سنگ مضجع، پلاک گل، تابلوی غبار متبرک و جعبه بازی پیکار ویژه کودکان اهدا خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن عید مبعث مسابقه ملی حرم مطهر رضوی عشق محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه سال 1402 برای شمس آذر رویایی بود و این تیم توانست علاوه بر صعود به لیگ برتر در بالاترین سطح فوتبال ایران هم نمایش تحسین برانگیزی داشته باشد، اما آنها در آخرین بازی سال در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل تراکتور با نتیجه 2 بر صفر بازنده شدند تا پایان تلخی داشته باشند.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران قزوینی مثل همیشه استقبال قابل توجهی برای حمایت از تیم محبوب‌شان داشتند و حالا گزارش‌های ناظر مسابقه سبب شده تا کمیته انضباطی علیه آنها حکمی به شرح زیر صادر کند:

« دیدار تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود