Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر موسسه مردم‌نهاد پرتو آرامش زندگی از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی امداد و نجات ‌ ویژه دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان قم خبر داد.

حسین ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در خصوص برگزاری این کارگاه‌ گفت: کارگاه امداد و نجات از سلسله کارگاه‌های توانمندسازی دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که این موسسه افتخار دارد مجری برگزاری این کارگاه شود.

این روان‌شناس معتقد است: برگزاری کارگاه امداد و نجات برای سازمان‌های مردم‌نهاد بسیار ضروری می‌باشد،چرا که به هنگام بحران سازمان‌های مردم‌نهاد در حیطه مددرسانی همواره نقش‌آفرینی ماندگاری دارند.

ملکی ادامه داد:  کارگاه‌ امداد و نجات در دو بخش حمایت‌های روانی و اجتماعی در بلایا  و امداد و کمک‌های اولیه برگزار خواهد شد.

ملکی در پایان ضمن ابراز تشکر از مساعدت و همراهی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطر نشان کرد:  با عنایت به اهمیت و ضرورت برگزاری کارگاه‌ امداد و نجات، سازمان مردم نهاد پرتو آرامش زندگی تمام تلاش خود را می‌کند تا با برگزاری مطلوب، مداخله صحیح سازمان‌های مردم نهاد را به هنگام بحران به ارمغان آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد برگزاری کارگاه امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر

پیاده‌راه «افطارخونه» ویژه ماه مبارک رمضان، از افطار تا ساعت ۱۰ شب، در پیاده‌راه بلوار کشاورز با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران خواهد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیاده‌راه «افطارخونه» ویژه ماه مبارک رمضان، از اول تا دهم فروردین از افطار تا ساعت 10 شب، در پیاده‌راه بلوار کشاورز با آش و افطاری‌های ویژه دیگری، میزبان روزه‌داران خواهد بود.

افطارخونه، حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا بلوار کشاورز به طول 1200 متر و با نورپردازی و آذین‌بندی ویژه‌ای فضاسازی شده. همچنین این افطار خونه با حضور 22 موکب برگزار می‌شود که این موکب‌ها با هویت مکان‌های تاریخی شهر تهران مثل کاخ گلستان، عمارت مسعودیه و شمس‌العماره طراحی و نام‌گذاری شده است. 

بنابر این گزارش، در طول مسیر دو چایخانه امام رضا (ع) در پیاده‌راه افطارخونه مستقر خواهد شد. 

افطارخونه، با برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده مانند استنداپ کمدی، مداحی و اجرای موسیقی همراه خواهد بود و در طول مسیر گروه‌های موسیقی خیابانی اجرا خواهند داشت و گروه‌های سرود میدانی، به هنرنمایی می‌پردازند.

در شب میلاد امام حسن(ع) نیز ویدئومپینگ ویژه‌ای اکران می‌شود و افطارخونه طهران با کیک 110 متری، پذیرای مهمانان خواهد بود.

افطارخونه طهران اتفاق بسیار بزرگ و ارزشمندی است

عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهردار تهران  با اشاره به استقبال مردم از رویداد افطارخونه گفت: مجموعه شهرداری تهران یک راهبرد ویژه در خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد که این راهبرد، برگزاری رویدادهای میدانیِ مردمی است. در واقع تلاش داریم فضا و بستر را برای حضور مردم در سطح شهر در اعیاد مذهبی، مناسبت‌های ملی و انقلابی فراهم کنیم.

وی برگزاری رویداد‌های میدانی برای مردم را اثرگذارتر از برگزاری برنامه‌های روتین در سالن‌ها و گالری‌ها دانست و گفت: این سبک از برگزاری، در سطح بالاتر و کار ارزنده‌تر و در عین حال سخت‌تر است.

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح جزئیات افطارخونه طهران گفت: از روز اول حدود 12 تا 13 هزار افطار هرشب بین مردم توزیع شده که هرشب به تعداد آنها افزوده می‌شود و برآورد این است که به حدود 20 هزار برسد.

وی ادامه داد: به لطف خدا مردم از همه سلایق و گروه‌ها، هم استقبال فوق‌العاده‌ای کردند. اگر در بین میزها قدم بزنید می‌بینید که مردم با ظاهر و پوشش‌های مختلف حضور دارند و در کنار هم یک رویداد جمعی را تجربه می‌کنند.

محمدخانی گفت: اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است؛ البته بخش‌های مختلفی از داخل و بیرون شهرداری تهران، به سازمان زیباسازی در رقم زدن این اتفاق کمک می‌کنند. مجموعه سازمان اوج، مجموعه‌های جهادی و مردمی پای کار آمدند. توزیع اقلام افطار به عهده گروه‌های جهادی است.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد: فکر می‌کنم این اتفاق تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد؛ گرچه اعلام اولیه یک بازه 10 روزه است. اما امیدوارم که با همکاری بخش‌های مختلف و مشارکت مردم، امکان برگزاری تا عید فطر وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پایگاه امداد و نجات شلالدون باشت
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر