Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه روند پروژه گریدور شمال جنوب بسیار کند پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کمال علی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کردستان اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی کشور ما ضعف در قسمت نظارت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 8هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد، افزود بیش از 45درصد راه‌های روستایی کردستان آسفالت است که با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب توزیع عادلانه ثروت در کشور است، تصریح کرد: رشد و توسعه هر کشور به راه‌های آن بستگی دارد که در استان آنچنان به آن توجه نشده است.

قالیباف:کریدور شمال‌غرب-جنوب‌غرب برای رونق اقتصادی کشور اهمیت بالایی دارد؛ وعده تامین 1200میلیارد تومان اعتبار پروژهقالیباف در قروه: درصد کمی از ظرفیت معادن کشور به‌کار گرفته می‌شود

وی بیان کرد: راه‌های استان کردستان درجه 2 است و برای استانی مانند کردستان که گردشگرپذیر است جای تاسف دارد.

علی‌پور گفت: اگر بخواهیم استان توسعه یابد باید هرچه سریع‌تر راه‌آهن را به اتمام برسانیم و طرحی برای اتصال آن به پایانه مرزی باشماق را در دست اقدام داشته باشیم.

وی اظهار کرد: توسعه فرودگاه سقز از دیگر اقداماتی است که باید به آن توجه شود.

نایب رئیس کپیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انجام کریدور شمال جنوب از معضلاتی است که در کشور وجود دارد و روند اجرایی آن با کندی بسیار بالایی در استان روبه‌رو است.

وی تاکید کرد: جاده راه سوته در بانه و مریوان به سنندج از راه‌هایی است که باید هرچه زودتر در استان انجام شود.

علی‌پور با بیان اینکه در انجام پروژه‌های عمرانی در استان عقب ماندگی داریم، اذعان کرد: وضعیت بنیاد مسکن در استان مناسب نیست و به روستاهای کردستان آنچنان که باید توجه نشده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بهبود وضعیت آب شرب استان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/487/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روزها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود.

وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز، نشست مشترک نمایندگان مجلس در این حوزه نیز در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و رؤسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد درباره مباحث ارزی، گزارشی در صحن مجلس در این مورد ارائه شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

کد خبر 746528

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود