Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی پرسپولیس در خصوص جلسه خود با سرخ ها گفت: این نشست، جنبه آموزشی داشت و یکسری مسائل حقوقی و قوانین که بازیکنان در جریان فعالیت حرفه‌ای خود در زمین یا بیرون از آن، ممکن است درگیرش شوند را مطرح کردیم تا اشراف بیشتری داشته باشند و احیانا به دلیل اطلاع نداشتن، دچار مشکل نشوند

ایمان حسین‌ پور توضیحاتی در خصوص جلسه روز گذشته خود با پرسپولیسی ها ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ایمان حسین‌ پور، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با جلسه امروز سه‌ شنبه خود با اعضای تیم گفت:

این نشست، جنبه آموزشی داشت و یکسری مسائل حقوقی و قوانین که بازیکنان در جریان فعالیت حرفه‌ای خود در زمین یا بیرون از آن، ممکن است درگیرش شوند را مطرح کردیم تا اشراف بیشتری داشته باشند و احیانا به دلیل اطلاع نداشتن، دچار مشکل نشوند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد:

وقتی بحث فعالیت حرفه‌ای و حرفه‌ای سازی مطرح می‌شود، کار روی چنین مواردی لازم است. ما هم قصد داریم در مسیر حرفه‌ای شدن گام برداریم. از این رو، با نظر مدیریت باشگاه، چنین دوره‌هایی را تدارک دیده‌ایم که ادامه خواهد داشت. در جریان این دوره‌ها، بازیکنان بیشتر از قبل با مسائل حقوقی و انضباطی مربوط به خود در رقابت ‌های داخلی و بین‌المللی آشنا شده و با مسوولیت خود در این حوزه‌ ها بهتر آشنا می‌شوند تا سهوا دچار یک ‌سری مشکلات و محرومیت‌ها نشوند.

اخبار داغ 

اشک های طارمی در آغوش کونسیسائو شانس بالای پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کونسیسائو: بعد از اخراج طارمی، ذات واقعی پورتو را نشان دادیم؛ حذف یوونتوس در تاریخ باشگاه ماندگار می شود حکم 9 سال زندان برای روبینیو تأیید شد؛ اتهام تعرض جنسی به یک دختر 23 ساله 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون حقوقی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود