Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@20:50:44 GMT

کامبک تماشایی مس؛ افضل مچ شمسایی را خواباند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۷۹۴۸

کامبک تماشایی مس؛ افضل مچ شمسایی را خواباند

مس سونگون آخرین لحظات موفق به تکمیل کامبک و غلبه بر گیتی پسند در اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گیتی پسند از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه - ۲۰ اسفند ماه - در اصفهان میزبان مس سونگون ورزقان در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بود که مس توانست شکست دو بر صفر را با پیروزی عوض کند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون

ورزشگاه: پیروزی، اصفهان

گل‌ها: قدرت بهادری (دقیقه ۲۲ - برای گیتی پسند) - وحید شفیعی (دقیقه ۲۷- برای گیتی پسند) - بابک نصیری (دقیقه ۲۸- برای مس سونگون) - محمد زارعی (دقیقه ۳۰ - برای گیتی پسند) - سالاد آقاپوآقاپور (دقیقه ۳۸ - برای مس سونگون)

اخطار: مصطفی نعمت وند (دقیقه ۲۹- از مس سونگون)

اخراج:

گیتی پسند اصفهان: قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف، علی اصغر حسن زاده، بهزاد رسولی، مجتبی امیرخانی و سروش احمدنیا، وحید شفیعی، حمید احمدی

سرمربی: وحید شمسایی

مس سونگون ورزقان: علیرضا صمیمی، سعید مؤمنی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، مسلم اولاد قباد، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، محمد زارعی، علیرضا اصغری، مصطفی نعمت وند، حمزه کدخدایی،، میثم خیام

سرمربی: احمد باغبانباشی

شرح بازی:

نیمه نخست اگر چه به نظر می‌رسید بازیکنان گیتی پسند بیشتر توپ را در تصاحب دارند، اما مس سونگون حملات زهرداری را پایه‌ریزی کرد که اگر سیوهای سپهر محمدی نبود، می‌توانست نتیجه متفاوتی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن سوی میدان نیز گیتی پسند فرصت گلزنی را چندین بار از دست داد تا این نیمه با تساوی به پایان برسد. این نیمه جذاب البته در آخرین لحظات با درگیری نیمکت و بازیکنان دو تیم همراه شد و موجب اخراج یکی از مربیان مس سونگون شد.

نیمه دوم با حمله سهمگین یاران مس آغاز شد اما دقیقه ۲۲ این قدرت بهادری بود که نخستین گل را به اسم گیتی پسند به ثبت رساند. لحظاتی بعد در حالی که مسی‌ها برای جبران گل خورده جلو کشیده بودند، گیتی دوباره فرصت گلزنی با دست آورد اما علیرضا صمیمی مانع شد.

چند دقیقه بعد وحید شفیعی رو حرکت تیمی با ضربه پشت پا دیدنی توپی که کمی از زمین فاصله گرفته بود را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه مس کرد. مس بلافاصله پس از این گل نبض مسابقه را در دست گرفت و روی ضربه آزاد نصیری اختلاف را به حداقل رساند. خیلی زود محمد زارعی دومین گل را به دروازه محمدی فرستاد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی خلق کرده‌اند اما برای دقایقی شاگردان افضل خیمه سنگینی روی دروازه گیتی پسند زدند که سیوهای محمدی مانع از باز شدن دروازه گیتی شد. بالاخره حملات مس جواب داد و مسلم آقاپور تیر خلاص را وارد دروازه شاگردان شمسایی زد. پس از این گل، گیتی پسند سیستم را به صفر - پنج تغییر داد اما تفاوتی در نتیجه ایجاد نکرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲- پاس هوایی بازیکن گیتی را تک به تک کرد اما او موفق به گلزنی نشد.

دقیقه ۱۵- شوت محکم کاپیتان مس را محمدی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹- ضربه فنی بازیکنان گیتی پسند با اختلاف اندک به اوت رفت.

دقیقه ۱۹- شوت سرکش کدخدایی را سپهر محمدی به زیبایی هر چه تمام تر سیو کرد.

دقیقه ۲۲- قدرت بهادری روی پاس تند و تیز حرکت و توپ را سمت مخالف فرستاد و صمیمی هر چه به خود کش آورد نتوانست مانع از گلزنی شود.

دقیقه ۲۷- پاس رو به جلو وحید شفیعی را با صمیم تک به تک کرد اما او با پشت پا دومین گل را به شکلی تماشایی به ثمر رساند.

دقیقه ۲۸- بابک نصیری ضربه آزاد را به گوشه راست دروازه گیتی پسند فرستاد.

دقیقه ۳۰- محمد زارعی پاس عرضی هم تیمی‌هایش را به وارد دروازه سپهر محمدی کرد بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۳۸- سالار آقاپور با حرکت از سمت چپ توپ را به کنج دروازه. گیتی پسند فرستاد.

نکات ویژه:

* در اواخر نیمه نخست برخورد میان بازیکنان دو تیم موجب درگیری شدید نیمکت‌نشینان و بازیکنان شد که داور مجبور به اخراج یکی از نیمکت‌نشینان مس شد.

کد خبر 480501

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتبال گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تیم فوتسال مس سونگون تیم مس سونگون لیگ فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قدرت بهادری محمد زارعی سپهر محمدی مس سونگون گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که امشب در ولودروم مارسی میزبان شیلی بودند، در نهایت موفق شدند با گل های یوسف فوفانا، رندال کولو موانی و الیویه ژیرو، حریف را شکست بدهند اما مصدومیت جاناتان کلاوس و اداوارد کاماوینگا، طعم این پیروزی را برای خروس ها تلخ کرد.

شیلی بازی را بهتر شروع کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس مائوریسیو ایسلا، این مارسلینو نونیز بود که تیم میهمان را پیش انداخت.

ویدئو: 328403

کلاوس که در این دیدار در سمت راست خط دفاعی فرانسه قرار گرفت بود، در دقیقه 11 مصدوم شد و جای خود را به ژول کنده داد.

فرانسوی‌ها که رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 18 به گل تساوی رسیدند. روی پاس خود کیلیان امباپه بود که فوفانا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برتری فرانسه ادامه داشت و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال تئو هرناندز بود که کولو موانی با ضربه سر موفق شد دروازه شیلی را باز کند.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و تنها اتفاق مهم بازی دردقایق پایانی نیمه اول، مصدومیت ادوارد کاماوینگا بود که جای خود را به متئو گوندوزی داد. در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم شیلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 چیزی نمانده بود که این تیم به گل برسد اما ضربه سوازو وارگاس به تیر دروازه فرانسه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، ژیرو گل سوم فرانسه را به ثمر رساند. روی پاس عالی کولو موانی بود که ژیرو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 82 اختلاف را به حداقل رساند. داریو اوسوریو روی یک رفت و برگشت صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه مانیان را باز کرد.

تلاش بازیکنان شیلی برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 3-2 فرانسه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران