Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@20:25:09 GMT

یک رکورد عجیب در نشست خبری سرمربی پورتو

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۷۹۶۲

یک رکورد عجیب در نشست خبری سرمربی پورتو

نشست خبری سرجیو کنسیسائو پس از صعود به یادماندنی پورتو به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تنها ۲۵ ثانیه طول کشید.

قدس آنلاین: پورتو در لیگ قهرمانان اروپا شگفتی ساز شد و توانست با حذف یوونتوس به یک چهارم نهایی صعود کند. تیم پرتغالی که در بازی رفت ۲ بر یک پیروز شده بود در دیدار برگشت با نتیجه مشابه شکست خورد اما در وقت‌های اضافه با گل سرجیو اولیورا نتیجه را به نفع خود کرد و در حالی به مرحله بعد راه پیدا کرد که بیش از یک ساعت ۱۰ نفره بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود یک بازی هیجان انگیز و به ثمر رسیدن پنج گل (یوونتوس ۳ بر ۲ پیروز شد) یکی از عجیب ترین صحنه‌ها پس از پایان بازی رخ داد. 

سرجیو کنسیسائو برای نشست خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. با این حال هیچ یک از آن‌ها حتی خبرنگاران پرتغالی از سرمربی پورتو سوالی نپرسیدند و به همین خاطر نشست کنسیسائو تنها ۲۵ ثانیه طول کشید.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پورتو لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی

پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر