Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونمایی نمادین از 3 هزار میلیارد ریال قرارداد تبادل فناوری شبکه فن بازار ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان از تهران؛ چهار محصول کاربردی در حوزه نفت و سلامت که توسط شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تولید شده‌اند، صبح روز یکشنبه 24 اسفند ماه توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چهار محصول فناورانه برتر در حوزه نفت و سلامت که توسط شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تولید شده‌اند، رونمایی می‌شود. این برنامه صبح روز یکشنبه 24 اسفند با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

«مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس «اکبر قنبرپور» معاون توسعه نوآوری پارک، «هادی هاشم زاده فرهنگ» مدیر عامل شرکت مجتمع پارس جنوبی و مدیرانی از شرکت شرکت‌ ملی گاز ایران از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

همچنین در این مراسم، به صورت نمادین از 3 هزار میلیارد ریال قرارداد تبادل فناوری شبکه فن بازار ملی ایران رونمایی می‌شود.

شایان ذکر است،‌ محصولاتی که در این برنامه رونمایی می شوند برای استفاده در صنایعی چون نفت، گاز و پتروشیمی، فلزی، فولاد، آلومینیوم، هسته‌ای، سیمان، بازیافت و نیروگاه‌ها، سیستم‌های تقویت فشار خروجی پالایشگاه‌های گاز، سکوهای تولید و انتقال گاز، ایستگاه‌های تقویت فشار مناطق عملیاتی انتقال گاز و توربین‌ها و توربوکمپرسورهای GE  کاربردی هستند. همچنین در حوزه سلامت از محصولی جهت تشخیص بیماری‌های قلبی کودکان و نوزادان  رونمایی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی پارک فناوری پردیس رونمایی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این خوابگاه  فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.
این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متره افتتاح شد.
دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت آقای  پورفخر، از نکوکاران استان سمنان تامین شده است .

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و ... چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
دکتر سعدالدین تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.
رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

همچنین با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.
این محصولات شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی محصول شرکت دانش بنیان ره نو صنعت کومش، تولید کننده تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابر جاذب پالاسیل (گرید روغن) محصول شرکت دانش بنیان نانو ترکیب سمن دارا، هواساز دو مرحله‌ای محصول شرکت دانش بنیان توسعه فناوری‌های سبزبهساز، گالینگور سنتی محصول مجموعه فناور سورتا و مینی بوس بین شهری نامیک محصول شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا بود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد