Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:41:53 GMT

زنگ انتخابات در شهرستان خمینی شهر به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۶۲۹

زنگ انتخابات در شهرستان خمینی شهر به صدا درآمد

ایسنا/اصفهان دبیر ستاد انتخابات شهرستان خمینی شهر گفت: فرایند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر، امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان خمینی‌شهر آغاز شد.

علی شمسی، امروز (چهارشنبه- ۲۰ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبان از ساعت ۸ صبح، با مراجعه به فرمانداری فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کردند تا در صورت تایید صلاحیت، خود را در معرض رای مردم قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دبیر ستاد انتخابات شهرستان خمینی شهر از داوطلبان خواست برای جلوگیری از تجمع و ازدحام و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در روزهای نخست نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

شمسی افزود: ثبت‌نام از داوطلبان شهرهای خمینی‌شهر، درچه، کوشک و اصغرآباد تا پایان وقت روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ادامه دارد.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیش‌خوان دولت، استفاده از اپلیکیشن موبایل یا استفاده از نسخه نرم‌افزاری، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. داوطلبان شوراها در صورت ثبت نام الکترونیک نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورای ششم استانی شهرستانها شهرستان خمینی شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

این روز‌ها تهیه مسکن به عنوان سرمایه و گنجینه‌ای برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد جامعه برای تهیه آن به دنبال راه حلی هستند تا در سقف ایمن خانه خود زندگی خوبی را سپری کنند. دولت به منظور سهولت تهیه مسکن برای جامعه به ویژه اقشار کم درآمد طرح مسکن ملی را بنا کرد تا بتواند شادی و نشاط را به خانواده ها ارمغان بخشد. اما در برخی از مواقع عواملی از جمله تاخیر در تحویل مسکن لذت داشتن این سرمایه ارزشمند را از خانواده‌ها دور می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی حدود 400 متقاضی مسکن ملی در شهرستان نورآباد استان لرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مشکل ما ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهرستان نورآباد در مرکز شهرستان دلفان استان لرستان را لطفا پیگیری کنید خیلی از ما پنج سال است که در مسکن ملی ثبت نام کردیم و هر وقت که مراجعه کردیم با عدم پاسخگویی مواجه شدیم. با وجود اینکه آورده را به حساب واریز کردیم ولی متاسفانه بعد از این چند سال عملآ کاری برای ما انجام ندادند. الان دو تا قسط را سر وقت پرداخت کردیم از این جهت خواستیم لطف کنید پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟