Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:20:20 GMT

خبر وزیر صنعت از عرضه مستقیم میوه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۹۰۰۷

خبر وزیر صنعت از عرضه مستقیم میوه

ایسنا: به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی درباره تامین کالا در ایام پایانی سال گفت: خوشبختانه وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌اند و با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و اصناف، هماهنگی لازم برای توزیع و عرضه کالا انجام شده است.

عرضه مستقیم میوه در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته مسئولان امور بازرگانی داخلی با بخش‌های مختلف تولید، نگهداری، توزیع و عرضه میوه، تاکید کرد: پیش‌بینی‌ها و برنامه‌زیری‌های لازم در این خصوص انجام شد و با همکاری استانداری‌های سراسر کشور، نقاطی برای عرضه مستقیم کالا و نیز توزیع از طریق شبکه منتخب توزیع در دستور کار قرار گرفته است و در تهران نیز ۸۰ نقطه در سطح استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت با بیان اینکه در شبکه توزیع نواقصی وجود دارد، گفت: در خصوص بازار مرغ و تخم مرغ، وزارت صمت مسئول تأمین کالاهای وارداتی با ارز ترجیحی است و بعد از ترخیص از کمرگ، کالا در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد و شبکه توزیع مربوط به تامین مرغ و تخم مرغ با وزارت جهاد کشاورزی است.

رشد ۲۵ درصدی توزیع روغن در ۲ ماه گذشته

رزم حسینی در ادامه صحبت‌های خود به رشد ۲۵ درصدی توزیع روغن نسبت به دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: ممکن است در مواردی به دلیل مشکلات در حمل و نقل این توزیع با تاخیر و مشکل روبرو شده باشد، اما موقتی و موردی بوده است.

سیاست وزارت صمت روان‌سازی واردات مواد اولیه تولید است

وی وضعیت موجودی کالا در کشور و نیز شرایط تولید را مطلوب عنوان کرد و افزود: در چند ماه گذشته شاهد روان‌سازی و رشد واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید کارخانه ها بودیم؛ در سال جاری بیش از ۱۳۰۰ واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید برگشته است و وزارت صمت و بانک مرکزی به دنبال روان‌سازی در واردات مواد اولیه برای واحدهای تولیدی هستند.

شبکه توزیع سیمان در اختیار بخش تولید است

وزیر صمت در خصوص توزیع سیمان گفت: شبکه جاری توزیع سیمان و عاملیت آن در کشور در اختیار شرکت‌های تولیدی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار میوه وزیر صمت وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از توزیع بنزین در کشور پس از حمله های موشکی ایران

جعفر سالاری‌نسب اظهار داشت: هیچ کمبودی در ذخایر وجود ندارد و توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد.

به گزارش شانا، وی با اشاره به ازدحام در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت پس از حمله‌های موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در شامگاه شنبه (۲۶ فروردین‌ماه) اظهار کرد: عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور طبق روال عادی در حال انجام است و کمبودی در زمینه ذخایر و موجودی جایگاه‌ها وجود ندارد.

سالاری نسب با اشاره به افزایش مصرف بنزین از شامگاه شنبه تأکید کرد: کمبودی در زمینه تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد و مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی/ احتمال عرضه ارز تقلبی در بازار آزاد وجود دارد
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • خبر مهم از توزیع بنزین در کشور پس از حمله های موشکی ایران
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود
  • توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد