Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در دو تقابل رسمی اخیر خود با لیونل مسی پنج گل به ثمر رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بود که بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف پاری سن ژرمن رفت و در حالی که با توجه به غیبت نیمار و دی ماریا، بسیاری شانس تیم رونالد کومان را برای پیروزی بیشتر می دانستند اما این PSG بود که با درخشش فوق ستاره فرانسوی خود یعنی کیلیان امباپه با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید تا بخش زیادی از را صعود را در مسابقه رفت طی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

امباپه در آن بازی موفق به ثبت هت تریک شد تا نشان دهد که از چه قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است و این مسئله که بسیاری از او به عنوان یکی از جانشینان احتمالی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یاد می کنند خیلی هم امر گزافی محسوب نمی شود.

 

اما نکته جالب توجه درباره ستاره فرانسوی این است که او یک کابوس بزرگ برای لیونل مسی محسوب می شود. امباپه در دو تقابل قبلی خود برابر لئو مسی پنج بار گلزنی کرده است. مورد اول به دیدار دو تیم فرانسه و آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه باز می گشت که این بازیکن توانست دو بار برای خروس ها گلزنی کند. سه گل دیگر نیز همانطور که گفته شد در دیدار رفت بارسلونا و پاری سن ژرمن در نوکمپ به ثمر رسید تا بتوان گفت که امباپه به نوعی کابوس لئو مسی بوده است.

 

 

 

 

حالا باید منتظر ماند و دید آیا درخشش کیلیان امباپه مقابل فوق ستاره آرژانتینی ادامه پیدا خواهد کرد و او می‌تواند امشب نیز در پارک دو پرنس برابر بارسا گلزنی کند یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.

پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی کیلیان امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم