Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@18:09:00 GMT

بازگشت هافبک سابق آبی ها به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۹۵۲۵

بازگشت هافبک سابق آبی ها به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال با حضور فرشید باقری، مسعود ریگی، سعید مهری، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور در پست هافبک میانی خود با ترافیک بازیکن هم مواجه است اما بعد از جدایی امید ابراهیمی تقریبا هیچ بازیکنی به جز علی کریمی نتوانست جای خالی او را پر کند. بنابراین شماره ۶ سابق آبی‌ها یکی از گزینه هایی است که در طول سه سال گذشته گزینه تمام مربیان برای بازگشت به این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال در نقل و انتقالات زمستانی یک بار دیگر تلاش کردند امید ابراهیمی را به این تیم برگردانند که این مسئله با مخالفت باشگاه الاهلی روبه‌رو شد. البته امید ابراهیمی به مدیران استقلال قول داده فصل بعد و بعد از پایان قراردادش به استقلال برخواهد گشت تا به این شکل فوتبالش را در جمع آبی‌پوشان تمام کند. امید ابراهیمی دوست دارد سال‌های آخر فوتبال خود را در استقلال پشت سر بگذارد تا دوباره محبوبیت از دست رفته‌اش را به دست بیاورد.

کد خبر 590024 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این دو تیم هویت جغرافیایی منطقه خودشان هستند، گفت: اگرچه با تیم تراکتور لحظات خوبی داشتیم، اما اکنون به عنوان کادر فنی نساجی موظف به ارائه فوتبال با کیفیت و تلاش برای برد نساجی هستیم   مربی نساجی افزود: تمرین‌های این تیم پس از حضورِ ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود تا حس خوبی بین سرمربی تیم و کادر فنی نساجی با تماشاگران ایجاد شود.

او با دعوت از هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه ادامه داد: حضور تماشاگران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهد و باعث می‌شود در روز‌های سخت گام‌های محکم‌تری برداریم.

مربی نساجی با ابراز امیدواری برای بازگشت روز‌های خوب این تیم و پشتِ سرگذاستن بدشانسی‌ها گفت: اشتباهات بازیکنان قطعا در آینده نزدیک رفع می‌شود و روز‌های خوب سراغ این تیم خواهد آمد.

مصطفی صداقت تمام ارکان نساجی شرح وظیفه خودشان را به بهترین کیفیت ارائه می‌دهند و به هواداران قول می‌دهیم که کم‌کاری در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

نساجی و تراکتور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم می‌روند

نساجی با ۱۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه پانزدهم و تراکتور با ۴۰ امتیاز تیم چهارم جدول قرار دارند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • چند خبر ورزشی
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم